Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenbedoel je haar als zwarte krullenbol ?Bedoel je die zwarte krullenbol. Dan weet ik wie je bedoelt, maar kan even niet op de naam komen. Moet volgens mij iets van Maissa of Marissa of zo iets zijn.
Ze heeft rood bruin krullend haar maar ik zou haar nu niet als een zwarte krullenbol omschrijven. Het is het meisje dat in die rij ramen staat pal over de trappen van Villa Tinto. Ik weet niet waarom maar om één of reden troepen daar altijd een hoop marginale bruurs bijeen, wortel te schieten. Ga binnen of wandel door, miljaarde.Bedoel je die zwarte krullenbol. Dan weet ik wie je bedoelt, maar kan even niet op de naam komen. Moet volgens mij iets van Maissa of Marissa of zo iets zijn.
Ik heb haar gisteren gezien was rond 17u dus ja is dat dag- of avonddeel tegenwoordig, goei vraag?iemand die weet of dit een meisje van de dagshift of de nachshift is ?
foto's van schipperstraat 2
Hot Evva
Magnificent, sexy and playful, I invite you to discover me! Permissive but selective, I appealed to those who want to get rid of the dailywww.redlights.be
Is ze nieuw of had je haar al vroeger gezien ?Ik heb haar gisteren gezien was rond 17u dus ja is dat dag- of avonddeel tegenwoordig, goei vraag?
Nee, dit is niet de dame die ik bedoel. Ze heeft wel ongeveer dezelfde krul maar haar haar is korter, en ze heeft een blanke huid. Zelfs tegen het bleke aan zou ik zeggen.bedoel je haar als zwarte krullenbol ?
Cataleya!
Hello gentlemen's!!im Cataleya a frendly girl independent and delicate.if you want enjoy a romantic moment of pleasure ., i will be gladewww.redlights.be
De dame die ik bedoel heeft volgens mij gewoon zwart krullend haar. Ik heb er nog nooit een rode gloed of zo in gezien. We zullen dus waarschijnlijk 2 verschillende dames bedoelen.Ze heeft rood bruin krullend haar maar ik zou haar nu niet als een zwarte krullenbol omschrijven. Het is het meisje dat in die rij ramen staat pal over de trappen van Villa Tinto. Ik weet niet waarom maar om één of reden troepen daar altijd een hoop marginale bruurs bijeen, wortel te schieten. Ga binnen of wandel door, miljaarde.
Is lastig te zeggen. Veel panden hebben momenteel de wissel om 17.00 uur. Was het dus het eind van haar dagshift of het begin van haar avondshift. En mogelijk doet ze beiden, zoals zo veel anderen.Ik heb haar gisteren gezien was rond 17u dus ja is dat dag- of avonddeel tegenwoordig, goei vraag?
Inderdaad half lang of kort krullend haar en vrij bleke huid. Niet zo groot van gestalte. Geen killer beauty maar eerder girl next door met enorme joekels van tieten wel te verstaan. Ze lijkt me ook best slank dus als die haar topje uit trekt is het @feestje denk ik. Bestaan er recensies over dit opdondertje?De dame die ik bedoel heeft volgens mij gewoon zwart krullend haar. Ik heb er nog nooit een rode gloed of zo in gezien. We zullen dus waarschijnlijk 2 verschillende dames bedoelen.
https://www.girlsreview.nl/threads/maissa-antwerpen-vr-24-6-of-7.1460/Over joekels gesproken, iemand ervaring met het meisje op VR 22/5? Ze werkt in de namiddag/avond, heeft donk lang haar, steeds in een zwart lederen slipje met wit topje en voorzien van een stevig stel tieten. Mooi lichaam dus maar schijn bedriegt soms. Ik heb het nog niet aangedurfd een gokje te wagen. Volgens mij draait haar winkel goed, maar precies wel steeds met korte bezoekjes, hetgeen misschien wil zeggen dat haar service benedenmaats is en daardoor weinig vast cliënteel heeft. Wie zal het zeggen?
Overdag werkt vvr22/5 de tsjechische Nikki. Zij is vrij lang met een a cup en heeft altijd een naambordje hangen.Over joekels gesproken, iemand ervaring met het meisje op VR 22/5? Ze werkt in de namiddag/avond, heeft donk lang haar, steeds in een zwart lederen slipje met wit topje en voorzien van een stevig stel tieten. Mooi lichaam dus maar schijn bedriegt soms. Ik heb het nog niet aangedurfd een gokje te wagen. Volgens mij draait haar winkel goed, maar precies wel steeds met korte bezoekjes, hetgeen misschien wil zeggen dat haar service benedenmaats is en daardoor weinig vast cliënteel heeft. Wie zal het zeggen?
Idem dito Selena (SS 25/3).Voor de liefhebbers van Béatrice ( SS 30/3 ), deze gaat met verlof van ca. 15 augustus tot eind september.
Die Sabrina van de dag zou ik ook wel nog eens willen doen. Ik vrees voor de zaak. Sommigen zijn de herinnering niet waard, maar deze Sabrina, ik was altijd iel content na een bezoek bij haar.Mijn hart ging sneller kloppen toen ik de naam Sabrina en Schippersstraat 32/1 zag opduiken. Maar jammer genoeg ging het niet over de Sabrina, die ik voor ogen had, zij zat namelijk steeds op 32/3, waar nu Andreea heeft plaats genomen. De Sabrina, die ik bedoel is al meer dan een jaar verdwenen en er is nergens nog een spoor van haar terug te vinden.
Mijn hart ging sneller kloppen toen ik de naam Sabrina en Schippersstraat 32/1 zag opduiken. Maar jammer genoeg ging het niet over de Sabrina, die ik voor ogen had, zij zat namelijk steeds op 32/3, waar nu Andreea heeft plaats genomen. De Sabrina, die ik bedoel is al meer dan een jaar verdwenen en er is nergens nog een spoor van haar terug te vinden.
Gisterenavond stond ze erIemand de bloedmooie blonde Selena van SS 30/1 nog recent gespot? Tijdens corona adverteerde dit Roemeens dametje op RdL. Aitor wil het graag met haar aan vragen.
Als je zelf een keer naar het skw komt, kun je zelf zien of Selena er is.Iemand de bloedmooie blonde Selena van SS 30/1 nog recent gespot? Tijdens corona adverteerde dit Roemeens dametje op RdL. Aitor wil het graag met haar aan vragen.
@Sakis R.Volledig mee eens!
Voor wie nog maar een klein beetje met het SKW vertrouwd is is het overduidelijk dat wat in het artikel beschreven wordt HELEMAAL NIETS met het SKW te maken kan hebben.
De foto bewijst 2 dingen:
1.de journalist weet niet helemaal waar hij het over heeft en kies een compleet irrelevante foto voor zijn artikel
2.de journalist is wellicht zelf een hoerenloper want hij kent de Villa Tinto in het SKW ?
Wat ik mij afvraag is het volgende: waarom komt de eigenaar van VT niet in verzet tegen deze krant en "journalist"
Een krant mag helemaal geen foto publiceren van een pand zonder toestemming van de eigenaar van het bewuste pand.
En bij deze foto, staat de fotograaf ook zelfs in het pand van de eigenaar, en volgens mij, ook op de grond van de eigenaar van VT, en dan mag het al helemaal niet zonder toestemming van VT.
Deze krant moet dit artikel rectificeren, en wel snel, want anders wordt dit artikel door de lezer als waarheid gezien, 29-7-2021 is al bijna een week geleden hè.
Als hij me 50 euro overmaakt, wil ik, om hem te helpen, zelfs eens binnengaan bij die meid om voor hem uit te proberen of zij goed neukt ook. Het is zo fijn als we mekaar kunnen helpen.Als je zelf een keer naar het skw komt, kun je zelf zien of Selena er is.
Sakis, je bent blijkbaar goed aan het sponsoren.??Misschien moet je je vraag stellen in het bureau van Villa Tinto. Als je vanuit de VVR de trapjes van Villa Tinto opgaat dan is dat bureau op wat we noemen "het pleintje van de VT" links in hoek.
Als je daar dan toch bent dan kun je de medewerker/ster van de VT informeren over wat er allemaal mis is met de foto en hem enige raad geven wat hij/zij ertegen kan doen.
Je kunt dit bericht op 3 manieren bekijken:
1. als een serieuze reactie op jouw vraag
2. als Antwerpse humor ?
3. als beide
Mijn dag was tot hiertoe al héél fijn, ik heb er al een héél geil bezoekje opzitten van 2 uurtjes bij één van mijn favoriete dames. ?
En overmorgen wéér een fijne dag want ik ga zo dadelijk een afspraak maken met een andere favoriete dame voor donderdag. ?
Het is een jaarlijks weerkerend fenomeen: in de vakantie is de buisiness zwak.Sakis, je bent blijkbaar goed aan het sponsoren.??
Ben gisteren ook mijn bijdrage gaan doen.
Het viel mij op dat het zeer kalm is in het SKW en de dames, zelfs toppers, vaak onbezet zijn.
Ik heb ook een praatje gemaakt met een paar vaste dames en daar ook signaal dat de zaken zeer zwak zijn.
Dus: Allen naar het SKW.
En als hij ook €50 aan mij overmaakt, zal ik kijken of ze ook nog andere kwaliteiten heeft.Als hij me 50 euro overmaakt, wil ik, om hem te helpen, zelfs eens binnengaan bij die meid om voor hem uit te proberen of zij goed neukt ook. Het is zo fijn als we mekaar kunnen helpen.