@Sakis R.
Het was eigenlijk niet mijn bedoeling dat je zou reageren op mijn bericht, mijn bericht was meer bedoeld ter informatie.
Ik zag het artikel vanochtend en dacht, lekker herkenbaar allemaal.
Met dit soort valse berichtgeving is het bij ons in Holland decennia geleden de ondergang van raamprostitutie begonnen, je hebt nu eenmaal voorstanders (wij wandelaars) maar veel meer tegenstanders, omwonenden, andersdenkenden enz.
En het lijkt mij eerlijk gezegd ook vreemd als VT al geen juridische stappen heeft ondernomen, volgens mij is de rectificatie al in de maak, wacht maar af.
Wat ik overigens bedoel, VT zal niet door 1 vals bericht in problemen komen, nee door tal van dit soort valse berichtgeving, in ze algemeenheid: men wil raamprostitutie uit binnensteden weren.
Wat de Antwerpse humor betreft, het was bij ons jaren geleden ook zoals jij reageert, we leven bij de dag en we hebben wel andere dingen om ons druk over te maken, dat is niet mijn probleem, dat zoekt VT maar lekker zelf uit.
En ja je hebt gelijk hoor wij wandelaars wij kunnen er ook helemaal niks aan doen.
What? 2 uur? Ben je wel helemaal lekker?, het is pas dinsdag hè,
Jij loopt de oude Gaastra gewoon te fokken, maar we zullen zien hoe het met jou libido is over 20 jaar (voorzichtige schatting) is, en of je 1 keer in de week, ook 2 meisjes op een fijne dag kan bezorgen, maximaal 15/20 min. per bezoekje
Mijn advies: geniet ervan zolang het kan.
Ook heb ik mbt Andreea eea. rechtgezet, ik hoop dat je hiermee kan leven.
Voor mij houd het weer een tijdje op in Antwerpen, want vanaf zaterdag willen ze in Holland terugkerende Nederlandse vakantiegangers gaan controleren of ze wel/ geen coronabewijs hebben,
Geen bewijs, ik dus: 95 Euro boete.
Heel veel plezier toegewenst aanstaande donderdag, (oprecht) en ajuus (is volgens mij Antwerps)