Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas ook meteen mijn reactie. Ik dacht bij mezelf ok geen probleem ga ik wel ergens anders. Dom van haar want ik ben een gemakkelijke klant, heb geen speciale fantasieën en maak zelden boel.Bekijk bijlage 2192
Een hoer die je IDK vraagt ?
Haar vriendelijk bedanken en doorlopen, er zijn genoeg anderen.
Bericht verwijderd
Heden van Selena vernomen dat Melissa met verlof is.Weet iemand of Melissa van SS15/1 soms met verlof is ?
Heb ze al een aantal dagen niet gezien, en ook haar naambordje hing er de laatste dagen niet.
Brouwersvliet. Daar kan je 2u30 betalend parkeren. Is op 1 minuut lopen van SKW.Los van de meisjes maar kunnen jullie mij helpen met waar het dichtste en best parkeren is met de wagen bij de buurt van de meisjes van plezier? ? Ik ben niet van Antwerpen maar zou toch eens willen gaan en dan laat ik m'n wagen liever veilig en niet te ver weg van de plek daar... alvast bedankt!
Jouw parking?Brouwersvliet. Daar kan je 2u30 betalend parkeren. Is op 1 minuut lopen van SKW.
Jouw parking?
Ik laat m'n wagen liever op een veilige plek en wandel liever wat extra, dan schade aan m'n wagen te hebben en ook nog eens extra kosten te hebben, bovenop de vrouwelijke kosten ?
Net daarom dat ik toch maar liever m'n wagen ergens ver weg van die plek daar houd?Op de Brouwersvliet rijdt constant politie rond. @Levensgenieter jij hebt precies wel een heel speciale band met jouw wagen?
Antwerpen is super veilig. Ge moet niet zo'ne schrik hebben.
Zijn dit nog de actuele tijden? Wat zijn de tijden van de dag- en avondshift?Zoals op de andere fora zal ook hier wel wat gezeverd worden...
Ik zal beginnen met de huidige openingsuren : dat is van 05:00u tot 01:00u. Zodra de corona-miserie voorbij is wordt het weer 24/7.
Zijn dit nog de actuele tijden? Wat zijn de tijden van de dag- en avondshift?
Net daarom dat ik toch maar liever m'n wagen ergens ver weg van die plek daar houd?
Dan zou ik met een mini Cooper moeten rijden volgens jou ?De belangrijkheid van de wagen, m.a.w. de grootte, het uitzicht en de prijs, is gewoonlijk omgekeerd evenredig met de afmetingen van ......... ?
Dan zou ik met een mini Cooper moeten rijden volgens jou ?
Echter klopt deze redenering deze keer niet dan ?
Misschien handig om even aan te geven welke straat ze werkte en welk nummer? Oh en de dames veranderen sneller van naam dan jij van onderbroekAlle gekheid op een stokje, enkele maanden geleden (zo net na de eerste lockdown van vorig jaar om precies te zijn) werkte er in het SK een jonge schone blonde Roemeense dame die zich Alexandra noemde. Erg mooi, slank meisje met bovengemiddelde service, echter voor bijzondere wensen of verlangens moest je niet bij haar komen aankloppen. Helaas heb ik haar al maanden niet meer gezien aldaar... Heeft er iemand toevallig enig idee of deze jongedame nog actief is, en zo ja, waar precies? Komt ze nog ooit terug naar Antwerpen?
Dat is helaas niet zo vanzelfsprekend, ze had niet echt een vaste plek, naar eigen zeggen omdat ze nooit voor erg lange periodes blijft, maar geregeld terugkomt voor een kortere tijd. Maar meestal zat ze wel in een van de kamers van villa tinto, en meestal in de avond (tot sluitingsuur owv corona). Het was in ieder geval een jongedame die graag veel babbeldeMisschien handig om even aan te geven welke straat ze werkte en welk nummer? Oh en de dames veranderen sneller van naam dan jij van onderbroek
Ze babbelen liever dan te neuken vriend . Is niet zo vermoeiend voor hen .Het was in ieder geval een jongedame die graag veel babbelde
Inderdaad, er wordt zelden van naam veranderd zolang in hetzelfde RLD blijven. Ik ken echter enkele uitzonderingen, en ken van de meesten ook de reden van de verandering, maar die kan ik hier niet vermelden.Volgens mij veranderen de dames in de raambuurten meestal niet van naam.