De mic drop ontbrak nog. Die Sexbalicur... I love this guy!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen bewijs, hij typeert je wel goed .Alsof zo een uitleg een bewijs kan genoemd worden...
I love him also Een standup comedian is in tijden van virusjes, gekke regeltjes en noodweer een welgekomen aanvulling. En btw, een Shure SM58 is bestand tegen het vallen.De mic drop ontbrak nog. Die Sexbalicur... I love this guy!
Vind je? Vermits jij me zeer goed kent, twijfel ik natuurlijk niet aan die overtuiging.Geen bewijs, hij typeert je wel goed .
Tis toch wel een tijd zeker om u te bezuipen...
Los van een jammerlijk overlijden, voelden dan toch minstens nog een paar andere dames zich naast jou zodanig op hun gemak dat ze nu 'ex' genoemd werden in je verhaal. Dat is een ervaring die ik nog mankeer in mijn leven.en dames zich wel op hun gemak voelen naast die "grote teddy"
Ik weet niet wie je met 'jullie' bedoelt, maar ik heb hier inderdaad al dingen gelezen van een aantal mensen waar ik irl denkelijk wel een babbel zou mee aangaan.Wil na de zomer wel eens wat pinten pakken met een bende hier bij het SKW. Benieuwd wie jullie zijn irl. ?
Dat is eigen aan een online forum: de vraag van wie zit er aan de andere kant van het schermpje. Wie is de persoon achter de teksten. Net zoals het vaak interessant is om zich de vraag te stellen: wie is het meisje dat achter deze dame in het raam schuil gaat.Ik denk dat iedereen zich wel afvraagt wie aan de andere kant van ons schermpje zit niet? Je hebt mijn aandacht al heel de dag naar je getrokken. Nu heb je hem. Spill the beans Tongen!
Zeer spijtig, maar dat was te verwachten. Dank voor uw antwoordNee Mirela is er niet meer, was een vaste klant van haar en ze had gezegd 2 jaar geleden dat ze ging stoppen maar ze bleef elke week wel paraat te staan, maar na een tijdje was ze er niet meer. Helaas heb ik haar gsm nr niet
Jezus was geen steenbok. Jezus werd immers niet geboren op 25 december. Sterker nog, Jezus werd geboren in het jaar 5 voor Christus. Waarschijnlijk eind april. Tot zover deze info waar je uiteraard niet op zat te wachtenAh. En Steenbok. Net als Jesus. ?
Nog altijd niet in uw bed?Ah... So you're _that_ guy. ??
Meer een soort koning Wim-Lex dus ?Jezus was geen steenbok. Jezus werd immers niet geboren op 25 december. Sterker nog, Jezus werd geboren in het jaar 5 voor Christus. Waarschijnlijk eind april. Tot zover deze info waar je uiteraard niet op zat te wachten
Dit moet ongetwijfeld Gabriëlla zijn. Dit is haar vaste plaats sinds ze teruggekeerd is. Dit was voor de sluiting ook haar vaste adres.VT3 stond er zaterdag overdag ook een sexy blondine. In dat raam wisselen de dames vaak dus ik vertrouw het zaakje niet tenzij jullie den Aitor kunnen overtuigen van het tegendeel. Vanuit de VR zag ik trouwens dat ze een lekker appelvormig kontje had...
En dit moet Annemarie/Annemaria zijn. Zij heeft al op diverse plaatsen gewerkt, en was ook voor de sluiting al aanwezig, en vaak op dit adres of iinderdaad SS41. dit zijn de door haar meest gebruikte adressen. Er zijn wisselende berichten over de kwaliteit van haar service.Nu we toch bezig zijn... Weet iemand wie die dame is met een mooie witte huid en van dat lichtbruin dun halflang haar? Ze heeft altijd een zwart lederen setje. Ze staat sinds een tijdje op SS 15/3 als ik me niet vergis. Ik heb haar voordien ook al eens gespot op SS 41. Het is geen babe type. Ze lijkt een beetje op dat grietje in mijn profielfoto.
Ze lacht altijd vriendelijk maar iets houdt me tegen om mijn kans te wagen. Iemand ervaring met haar? Volgens mij werkt ze namiddag en avonddeel.
Volgens de beschrijving zou ik zeggen Anna Maria, idd, maar die staat op SS13/3 ipv SS15. Dat is er natuurlijk vlak neven, dus eventueel heeft Alvarez zich miskeken op het nummer.En dit moet Annemarie/Annemaria zijn. Zij heeft al op diverse plaatsen gewerkt, en was ook voor de sluiting al aanwezig, en vaak op dit adres of iinderdaad SS41. dit zijn de door haar meest gebruikte adressen. Er zijn wisselende berichten over de kwaliteit van haar service.