Sommige mensen hebben veel waarheid in pacht maar maken mijns inziens dan zelf toch heel vreemde keuZes in hun leven. Het is natuurlijk ook een feit dat sommige vrouwen zich makkelijk laten uitbuiten, en werken met onderbetaalde werknemers vergemakkelijkt ook het sparen. Dit is gewoon een bedenking.
Geen enkel verleden of geen enkele persoonlijke situatie praat goed dat men laagdunkend over de dames doet.
Wow. Echt gaan voor de lage route alleen om punten te halen. Onderbetaalde? Er is geen een die voor me werkt die niet naar buiten loopt met 2000 in een maand.zelfs 2500 of meer in de 2 zomermaanden. Men verdient bij mij een heel jaarloon in 9 maanden. En kan dan 3 maanden verlof nemen. Degenen die kunnen gaan dan gaan doppen aan 1400 in een maand en hebben zo nog eens 4200 voor hun "conge" in de winter. Degenen die dat niet kunnen gaan terug naar thuisland waar ze goed leven van hun geld.
En wat voor een keuze is het als mijn vriendin sterft aan kanker? Ik werk 9 maand keihard en reis dan. Dan kom je idd wel eens wat mensen tegen in het buitenland. Of neuk je in die 9 maand een hoer tussen je 12 uren shiften door. En dan kom je zo ook een vrouw tegen.
En je witte ridder harnas weer aangedaan? Vrouwen uitbuiten? Heel mijn staf is mannelijk. Je vooroordelen kleuren je levensvisie.
Je blijft aantijgingen smijten maar nu mag je wel eens afkomen met bewijzen knul.
Just cause you're offended doesn't mean you're right.
Captain Woke over here..
You know what... Je kunt het bewijs van je aantijgingen houden. Iedereen hier kan zien hoe je aan virtue signaling voor het ene
doet en dan het andere leed mooi weg
Lacht omdat het in de weg staat van je eigen koppige persoontje.
Men of low character and their ilk... ?
De hoeren braken er trouwens van. Van "hulpzame" mannen zoals jij die ze willen steunen en er voor hen zijn. Je maakt slachtoffers van hen terwijl ze het niet zijn. Alsof er geen autonomie in hun beslissingen zit. Das pas on respectvol. Het feit dat je zo een complex hebt in je mannenbrein dat de vrouwen moeten beschermd worden en geprezen.
Wanneer wordt je eens volwassen? Of zijn hoeren de enige interactie die je hebt op vrouwelijk vlak en ben je daardoor relationeel gehandicapt? Das echt een visie van een 16 jarig verliefd kalf. Me Tarzan. Save Jane. Oermens. Je denkt te helpen maar je bent deel van het probleem. Update yourself.
Je mag nu je laatste woord nemen. I could care less.
This conversation... It's over. ?