Een verzameling hete donders dus. Speaking of which, waar zit dat Bulgaars dametje aka Sissy?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNo way!? ?Ze adverteert op redlights ...
Als je zoekt naar Dina dan geeft de zoekfunctie natuurlijk geen dames met de naam "Mina". Zo kun je dan lang blijven zoeken.
Ik heb nooit beweerd dat je haar kon vinden onder de naam Dina ...
Alleen whatsapp berichten met foto ???No way!? ?
Ik ben ze niet tegengekomen en zocht al regelmatig...
Heb je de link van haar profiel dan?
Thx!
edit: gevonden
Mina (29 jaar)
Het profiel van Mina (29 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32470038540.www.redlights.be
Damn, wel mijn zoekfunctie aldaar moeten beperken naar '1m70' en 'vrouwen' en pas op pagina 22 ofzo, want spontaan nooit tegengekomen op redlights.
Maar eind goed al goed!
En wie heeft mij dan weeral geholpen ze te vinden ?Goed dus dat er nu een echte Redlights kenner opgedoken is die hem heeft kunnen helpen.
edit: gevonden
Mina (29 jaar)
Het profiel van Mina (29 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32470038540.www.redlights.be
Damn, wel mijn zoekfunctie aldaar moeten beperken naar '1m70' en 'vrouwen' en pas op pagina 22 ofzo, want spontaan nooit tegengekomen op redlights.
Maar eind goed al goed!
En wat is het probleem dan juist?Alleen whatsapp berichten met foto ???
Okay love. You do you i do me. Lekker screenshots delen achter onze rug.
Dat er mannen zijn die daar intrappen. Ik ken tientallen meiden die screenshots versturen zo naar mij. ? Trap er niet in!
als het het meisje is die ik voor ogen heb stond ze er donderdag in de dagshift op verversrui 7/2 (blonde die er al enkele jaren werkt)Kathy al terug op haar vaste stek Verversrui 7 (of elders?)
Als jij geen verbeelding genoeg hebt om de mogelijkheden van schade daarmee te zien is dat niet mijn probleem. Pas op... Ik val je niet aan. Misschien ben je wel altijd beschermd geweest in je leven. Maar als je eens aan de andere kant ervan geleefd hebt pas je wel op met zo een dingen.En wie heeft mij dan weeral geholpen ze te vinden ?
Mijn edit gemist waarschijnlijk...?
Ja, ik heb mijzelf geholpen...?
En wat is het probleem dan juist?
Wat gaat zij doen met met fotos van mannen?
Screenshot delen, waar dan en met welk voordeel voor haar dan? ?
Het is haar manier van filteren ?
Volgens mij heb je de juiste voor. De dame die ik bij mijn laatste bezoeken aan het skw op Verversrui 7/2gezien heb is volgens mij inderdaad Kathy.als het het meisje is die ik voor ogen heb stond ze er donderdag in de dagshift op verversrui 7/2 (blonde die er al enkele jaren werkt)
stond quasi altijd daar, dag en nachtshiften gedaan en heeft een dik jaar, iets meer, voor corona in Gent gestaan....als het het meisje is die ik voor ogen heb stond ze er donderdag in de dagshift op verversrui 7/2 (blonde die er al enkele jaren werkt)
No offence.Als jij geen verbeelding genoeg hebt om de mogelijkheden van schade daarmee te zien is dat niet mijn probleem. Pas op... Ik val je niet aan. Misschien ben je wel altijd beschermd geweest in je leven. Maar als je eens aan de andere kant ervan geleefd hebt pas je wel op met zo een dingen.
Ik zou volgens een ander forum gelezen hebben dat ze intussen gespot is in Verversrui 20,ik weet het niet want was er nietstond quasi altijd daar, dag en nachtshiften gedaan en heeft een dik jaar, iets meer, voor corona in Gent gestaan....
Victoria Secret type, zonder overdrijven
No offence.
Maar ik ben nog steeds benieuwd hoe ze een foto van jou in haar whatsapp kan gebruiken en/of misbruiken.
En enkel en alleen 1 foto....
En, het mes snijdt langs twee kanten, toch?
Dan klopt de info op dat andere forum niet. Ik heb haar vrijdag nog op Verversrui 7/2 gezien.Ik zou volgens een ander forum gelezen gelezen dat ze intussen gespot is in Verversrui 20,ik weet het niet want was er niet
Bedankt alvast voor de info want ik ben ze zeker van plan ze te bezoeken,in Gent dikwijls bezocht en fan van!Dan klopt de info op dat andere forum niet. Ik heb haar vrijdag nog op Verversrui 7/2 gezien.
dat is een andere 'Kathy'Ik zou volgens een ander forum gelezen hebben dat ze intussen gespot is in Verversrui 20,ik weet het niet want was er niet
Geef me je gsm nummer en je whatsapp en ik toon het je. ?stond quasi altijd daar, dag en nachtshiften gedaan en heeft een dik jaar, iets meer, voor corona in Gent gestaan....
Victoria Secret type, zonder overdrijven
No offence.
Maar ik ben nog steeds benieuwd hoe ze een foto van jou in haar whatsapp kan gebruiken en/of misbruiken.
En enkel en alleen 1 foto....
En, het mes snijdt langs twee kanten, toch?