Voormalig lid 3137
Wandelaar
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Wat was dit slecht. Voor een uur betaald, was precies op tijd en moest 5 min wachten (voor mij geen probleem). Maar na 35 min moest ik al douchen/ vertrekken. De date zelf dan? Het is een echte multi tasker. Ze gebruikt haar telefoon non-stop en zelfs tijdens de date in doggy is ze bezig. Een echte gfe zoals hier door velen wordt omschreven dan? Tongzoenen doet ze niet en zelfs een kus kon niet. Uiterlijk? Op de fotos zeg ik een 9, in het echt een 6,5 waarbij haar houding en lamlendige uitstraling ook niet helpt. Ze is niet dik maar is verre van strak bij haar buik. Pijpen is met zoals bekend maar door velen hier omschreven als geweldig... het was inderdaad met en vrij matig met dezelfde inzet en passie van de rest van de date. Typerend voor de date was wel toen ik weg wilde gaan naar de deur dat ze mij nog even liet wachten totdat ze klaar was met haar telefoon. Er zijn ongetwijfeld voldoende andere ontwetende ie er intrappen.
Ik zat nog sterk te twijfelen aangezien een groot deel van de positieve reacties van accounts kwamen die niet authentiek leken of het zag er anders uit dan bij andere recensies . De meeste accounts hadden het allemaal over dat pijpen met was maar dat je er niets van merkt omdat het zo goed is. Verder veel met een paar recensies en zelfde aantal berichten. Ook zag ik twee verschillende accounts die deze Sophia een 5 sterren gaven, ergens in een andere thread precies dezelfde zin gebruiken. Goh wat een toeval. Ik was geil en daarom toch gegaan, eigen schuld.
Ik zat nog sterk te twijfelen aangezien een groot deel van de positieve reacties van accounts kwamen die niet authentiek leken of het zag er anders uit dan bij andere recensies . De meeste accounts hadden het allemaal over dat pijpen met was maar dat je er niets van merkt omdat het zo goed is. Verder veel met een paar recensies en zelfde aantal berichten. Ook zag ik twee verschillende accounts die deze Sophia een 5 sterren gaven, ergens in een andere thread precies dezelfde zin gebruiken. Goh wat een toeval. Ik was geil en daarom toch gegaan, eigen schuld.