Recensie Sophia Sweet, Brugge 4,65 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze hoeft na dit bericht in ieder geval nergens nog te adverteren. Zo slim: jullie hebben allemaal een speciaal plekje in mijn hart, maar denk eraan, ik ga stoppen, maar ik weet nog niet precies wanneer. Allumeuse (in de pejoratieve betekenis) als zelfstandig naamwoord is helaas in onbruik geraakt. Maar voorts niks ernstigs aan de hand.
Als je haar nog maar een klein beetje kent, en weet wat ze voor haar naasten en familie doet, zou je meer respect voor haar opbrengen.
 
Ze hoeft na dit bericht in ieder geval nergens nog te adverteren. Zo slim: jullie hebben allemaal een speciaal plekje in mijn hart, maar denk eraan, ik ga stoppen, maar ik weet nog niet precies wanneer. Allumeuse (in de pejoratieve betekenis) als zelfstandig naamwoord is helaas in onbruik geraakt. Maar voorts niks ernstigs aan de hand.
Waarom toch altijd het negatieve zien in mensen, die je zelfs niet kent? De ziekte van deze tijd. Wie bij haar wil gaan zal gaan, wie niet wil gaan zal niet gaan, los hiervan. Al wou ik wel heel erg dat het een PR-stunt was, dat is het helaas niet. Laat elkaar gewoon met rust.
 
Als je haar nog maar een klein beetje kent, en weet wat ze voor haar naasten en familie doet, zou je meer respect voor haar opbrengen.
Het staat iedereen vrij om haar brief te lezen zoals hij wil. Zo ik ook. En ik heb in se niets negatiefs over haar gezegd. Het is niet omdat ik vind dat ze slim is, dat ik haar niet respecteer, integendeel.
Dat nogal wat mannen haar zowat de moeder Teresa (die ook haar mercantiele kanten had) van de seksindustrie vinden: prima. Ik heb ondertussen geleerd dat industrie zelden op barmhartigheid en liefdadigheid steunt, het is louter een verdienmodel.
 
Ik begrijp volledig dat het hier vol goede reacties staat. Ik postte een iets genuanceerdere (maar toch positieve tekst) en die wordt een uur later verwijderd. Tsja, zeer geloofwaardig allemaal. Ik veronderstel dat deze tekst tegen morgen ook verwijderd is.
Ook eens voorgehad... en moest je er dan nog uitleg bij krijgen waarom, nope. Achja, leven en laten leven zeker. 😅
 
Het staat iedereen vrij om haar brief te lezen zoals hij wil. Zo ik ook. En ik heb in se niets negatiefs over haar gezegd. Het is niet omdat ik vind dat ze slim is, dat ik haar niet respecteer, integendeel.
Dat nogal wat mannen haar zowat de moeder Teresa (die ook haar mercantiele kanten had) van de seksindustrie vinden: prima. Ik heb ondertussen geleerd dat industrie zelden op barmhartigheid en liefdadigheid steunt, het is louter een verdienmodel.
Uiteraard wil ze geld verdienen met deze job. Wie wil geen geld verdienen met zijn of haar job? Maar dat doet ze vooral door wat ze aanbiedt, door hoe ze met je om gaat, door wie ze is, als je haar respecteert natuurlijk. Niet door wat goedkoop te scoren met één of andere aankondiging die niet zou kloppen. Mocht je eens echt met haar praten zou je merken dat ze hier echt wel mee zit. Het is jouw goed recht natuurlijk om het als een promostunt te zien, maar waarom je dit hier zou moeten uiten is me een raadsel. En voor mezelf ben ik blij dat ze dit aankondigt in plaats van plots van de aardbol te verdwijnen, past ook bij de persoon die ze is.

Ik denk dat we het hier best bij houden en het topic houden waarvoor het dient, ervaringen delen en niet om (onterecht) te veroordelen.
 
Goeiemorgen iedereen
Vorige week voor de eerste maal bij Sophia geweest. Was een fantastische ervaring. Vraag me toch af waar sommige negativiteit vandaan komt. Doet alles in samenspraak met je. Heeft een heel leuke babbel en kijkt zeker niet op de klok en dat vind ik ook heel belangrijk. Ziet er dan ook nog eens fantastisch uit. Mij ziet ze zeker terug.
Ze heeft ook nog andere plannen in haar leven dan deze job. Dus het feit dat ze ooit stopt is niet meer dan normaal. Is ook top van haar en siert haar ook dat ze dit ruim op voorhand laat weten.
See you soon Sophie 😘
 
Uiteraard wil ze geld verdienen met deze job. Wie wil geen geld verdienen met zijn of haar job? Maar dat doet ze vooral door wat ze aanbiedt, door hoe ze met je om gaat, door wie ze is, als je haar respecteert natuurlijk. Niet door wat goedkoop te scoren met één of andere aankondiging die niet zou kloppen. Mocht je eens echt met haar praten zou je merken dat ze hier echt wel mee zit. Het is jouw goed recht natuurlijk om het als een promostunt te zien, maar waarom je dit hier zou moeten uiten is me een raadsel. En voor mezelf ben ik blij dat ze dit aankondigt in plaats van plots van de aardbol te verdwijnen, past ook bij de persoon die ze is.

Ik denk dat we het hier best bij houden en het topic houden waarvoor het dient, ervaringen delen en niet om (onterecht) te veroordelen.
Als je per se het laatste woord wil hebben: welaan dan.
 
Uiteraard wil ze geld verdienen met deze job. Wie wil geen geld verdienen met zijn of haar job? Maar dat doet ze vooral door wat ze aanbiedt, door hoe ze met je om gaat, door wie ze is, als je haar respecteert natuurlijk. Niet door wat goedkoop te scoren met één of andere aankondiging die niet zou kloppen. Mocht je eens echt met haar praten zou je merken dat ze hier echt wel mee zit. Het is jouw goed recht natuurlijk om het als een promostunt te zien, maar waarom je dit hier zou moeten uiten is me een raadsel. En voor mezelf ben ik blij dat ze dit aankondigt in plaats van plots van de aardbol te verdwijnen, past ook bij de persoon die ze is.

Ik denk dat we het hier best bij houden en het topic houden waarvoor het dient, ervaringen delen en niet om (onterecht) te veroordelen.
Als het hier enkel mag gaan over ervaringen delen dan heeft de reclame van Sophia hier ook niets verloren.
Als je daarenboven enkel maar de mening wil lezen van wie hetzelfde gedacht heeft als jij en de rest gaat aanvallen, ook gezellig.

Ik vraag mij ook af of al degene die hier zo lief over Sophia schrijven ook hetzelfde over hun vrouw zouden denken als zij elke week met 20 andere mannen, met veel liefde en passie, de sex zou bedrijven.
Ik neem aan dat dit hier niet allen singles zijn. 😉

Sophia mag van het betere zijn in de Brugse regio's, het blijft haar verdienmodel. Ze doet het echt niet voor jullie pralines.

En dat is met veel respect voor haar geschreven!
 
Ben bij haar geweest vorige maand. Enkel lovende recencies dus we gaan ervoor. Anderhalf uur met goldenshower en anaal erbij...Het kan niet op.
Achteraf gezien niet de beste date gehad. Ze is mooi, ze doet alles wat je hartje begeert maar ik vond ze heel hyper. Nog maar net klaargekomen en 30 seconden later stond ik in de douche....niet wat naknuffelen of praten...Vooral schrik de lakens vuil te maken denk ik dan ? Door deze hyperactiviteit die ze soms had (ze is denk ik tijdens het voorspel 4 keer het bed uitgesprongen voor vanalles en nog wat) weinig herhalingsgevaar voor mij....Voor mij mag het wat rustiger.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was een hele tijd geleden sinds mijn vorig bezoek, maar gelukkig kon ik me nog eens vrij maken dus gisteren met haar afgesproken.

Zelfs nu ik dit schrijf word ik terug opgewonden! Haar looks, uitstraling en karakter...wow 🫠
Ik wist het al, maar damn, wat een heet konijn!!!
Ze is enorm gesteld op hygiëne en ik ook, dus eerst langs de douche.
Ze nam dan uitgebreid de tijd voor het voorspel en ook bij de seks was er geen haast. Het gebeurde allemaal als vanzelf, het was de perfecte gfe waabij ik me volledig op mijn gemak voelde. Net wat ik zocht. De seks was zoals verwacht super en we hebben nadien ook nog rustig wat kunnen napraten.

Ik beleefde een top date, de volgende date zal niet zo lang op zich laten wachten 👍👍👍
 
Ja altijd vuurwerk he 💥💥💥
Op korte tijd is ze mijn favoriet geworden voor GFE! Ze weet me elke keer weer te verrassen. Respecteer haar en je krijgt zoveel terug van deze lieve schat.
Ik wou gisteren langsgaan maar ze had al een afspraak... Maandag ben ik voor het werk weer in de buurt en probeer ik nog eens. Ik wou dat het al maandag was 😅🔥
See you on Monday, Sophia xxx
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Plassex
  3. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/hot-and-deep-anal-sex/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ben ik voor de 2x op bezoek geweest bij sophia. Het is echt een super lieve en knappe dame. Waarmee je ook echt goed kan praten.

Ze doet ook echt haar best om je naar de zevende hemel te brengen. Ik heb met haar leuke nieuwe dingen mogen ontdekken. Ik ga zeker nog terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-sweet-7.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent maakte ook ik eens een afspraakje met Sophia, al de neergepende super ervaringen konden immers niet fake zijn.
Het afspreken ging vrij vlotjes via SMS hoewel er wat vreemde, onleesbare tekens tussen de ontvangen berichtjes zaten.
Later nog een telefoontje van haar gekregen en hop naar haar afspreekplaatsje.

Sophia ontving me heel erg hartelijk met knuffels en een zoen, dit in mooie lingerie.
Ze is een knappe, slanke en superlieve dame die je zeker en vast een GFE gevoel geeft gedurende de ganse afspraak.
Het intieme was heel erg fijn, alles erop en eraan en volledig naar mijn wensen.
Verder was tijdsdruk of GSM gebruik niet aan de orde.

Sophia is dus idd echt een schatje waarna je met een brede glimlach huiswaarts rijd, ze heeft er dus een fanlid bij.

PS. Bij toch wat zenuwachtigheid gaf ik haar verkeerdelijk en totaal niet moedwilllig 50€ ipv. 100€ !
Dit werd natuurlijk snel opgemerkt door haar : bloos bloos en de nodige excuses van mijnentwege.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen geen paniek!
Naar Brazilië zie ik ze niet direct vertrekken, hoogstens op reis, want ze is van Portugese afkomst.
Stoppen zal ze ooit maar ik denk niet dat dit voor vandaag is. Misschien, met nadruk op misschien binnen een maand of 5-6.
Als ik goed ben ingelicht doen ze verbouwingen aan de badkamer. Eens die afgerond zijn kunnen we volop weer genieten van haar kwaliteiten en van de nieuwe douche ( hopelijk met massage stralen of zo???!!!?)
 
Ze is terug!! Yes, eindelijk
Advertentie is terug online 🥰


Ik heb al een datum geprikt 😊

En ah ja, er is nog niks aan de douche veranderd, maar dat vind ik niet erg hoor... Zolang ik me maar kan verliezen in haar ogen 😍
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-sweet-7.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook weer meteen bij haar geweest. Het blijft fantastisch om in haar gezelschap te zijn.

Lekker lang kussen: passioneel, speels, intiem, met tong, zonder tong, rustig, harder ... dit laat bij veel anderen te wensen over of ze doen het niet. Terwijl dit voor mij één van de belangrijkste dingen is. Hier is ze top in.

Voor de rest ook een geweldige tijd gehad. Lekker pijpen, zalige seks, goed kunnen praten, veel gelachen, .... . Een heel leuke dame om bij te zijn gewoon en nog ontzettend knap ook. Prijs/kwaliteit met voorsprong de beste voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan