Johnny Walk
Meubelstuk
Gaat dit topic over sneeuw?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zag het bij OIHLV... Even een opmerking tussendoor.Gaat dit topic over sneeuw?
Wat ben jij toch slim @ToffeetodayPersoonlijk denk ik dat ze het meent en dat iedereen die haar heeft mogen bezoeken zichzelf gelukkig mag prijzen.
Zoals ze zelf al aangaf was ze van plan dit werk vaarwel te zeggen omdat ze niet wist wat ze precies wilde, wat ze wel wist was niet dit wereldje, en ik kan haar geen ongelijk geven gezien de grote hoeveelheid gezeik die ze hier over zich heen kreeg.
Blijkbaar heeft ze door hier weg te gaan ergens een balans gevonden tussen dit werk en onderzoeken wat ze dan wel wil in het leven. En dat heeft dr toe geleid dat ze per 1 januari stopt.
Wanneer je bij zulk nieuws de aanname maakt dat ze over x tijd "toch weer zal beginnen" omdat "ze het geld mist"
Raad ik je aan met Joke in gesprek te gaan. Die is net zo kortzichtig over dat soort onderwerpen.
Feit is en blijft dat zij alleen bepaalt of en zo ja wanneer ze opnieuw dit wereldje zou betreden. Daar kunnen en mogen wij alles van vinden.
En als kers op de taart: mocht de hele kleine kans uitkomen dat ze idd weer begint dan zal ze dat gezien de geschiedenis hier iig niet aan de grote klok hangen
Dankje, altijd fijn waardering te krijgen van een mede forumlidWat ben jij toch slim @Toffeetoday