Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is toch zo een schatje, goede marketing ook uiteraardAlsook een paar nieuwe foto's van haar
Stuur haar een berichtjeWaar ongeveer ergens in Oostende? Parkeerplaats in de buurt?
Haha … ze kan perfect haar eigen leven en business managen maar ze vroeg me gewoon dit hier even te laten wetenBedankt manager
Die van mij heeft niets geroken, en ik moest haar ook nog knuffelen toen ik thuis kwam.Parfum, ai ai, dat gaat mijn madam niet leuk vinden als ik terug thuis kom met een vreemd parfumgeurtje...
Oh, Babeeeee…Parfum, ai ai, dat gaat mijn madam niet leuk vinden als ik terug thuis kom met een vreemd parfumgeurtje...
Had ik geweten dat het je verjaardag was bracht ik toch ook iets mee.Je kunt er zeker van zijn dat ik niet veel parfum draag! De meeste van mijn klanten zijn getrouwd! Ik respecteer dit. Vaak draag ik niet eens make-up.
Ik was jarig. Het was een bijzondere dag. Ik heb wat parfum op gedaan….
Mijn cliënt bood het parfum aan. Ik moest het aantrekken! Hij wilde het op mijn lichaam voelen.
Voor 12 van haar klanten hopelijk zitten we er ook bij ;-)Voor wie van ons zouden die hartjes zijn?
Sophia, Ik heb je helaas nog niet mogen ontmoeten, maar je bent alvast "special" voor mij na alles wat ik gelezen heb. Maybe we'll meet sometime (I hope)Ik heb veel klanten! Harten zijn dus voor iedereen! Ik kan niet meer van de een houden dan van de ander…
Jullie zijn allemaal speciaal voor mij.
Amai, bedankt voor de uitgebreide recensieRecent met Sophia Sweet kunnen afspreken net buiten het centrum van Brugge in een appartement met meerdere kamers, ik heb een klein vermoeden dat hier soms nog andere personen aanwezig zijn maar kan dit niet 100% bevestigen; niemand gehoord/gezien en geen issue. Op zich een vrij positief contact met zowel positieve punten en werkpunten.
Algemeen:
- Vlot kunnen contact maken via WhatsApp (ze reageert spontaan met de nodige info); lukte me binnen het uur op de late avond.
--> Ik zou aanraden om NIET op de late avond te gaan maar vroeger als je dit lukt (bv. rond 19u of eerder); weer iets bijgeleerd. Ga gerust na 19u indien geen andere optie.
- Parkeren kan gemakkelijk in een zijstraat met beperkt verkeer, < 1 minuut wandelafstand.
- WhatsApp contact behouden voor toegang via binnendeur, no issue.
- Vanaf het binnenkomen stond ze erop om stil te zijn. Dus zacht praten en bv. geen soft spanking. Vond ik een klein minpuntje maar mogelijks door timing.
- Portugese dame, ze spreekt vrij goed Engels.
- Ze is zich goed bewust van dit forum en begon er spontaan over (kort).
- Ze staat op bescherming en hygiëne, kan ik enkel aanmoedigen.
Positief:
- Intiem (on top): zeer aangenaam uitzicht, mits zachte aanpak geen beperkingen (aanrakingen e.d.).
- Pijpen (pmc): afwisselend met even deepthroat, lekker. Ze kijkt je ook aan.
- Doggy: leuk zicht op haar figuur, top.
- (Tong)zoenen: uit mezelf beperkt gehouden maar geen issues gemerkt.
- Aanrakingen (zachthandig) mogelijk wherever in alle posities, goed van gebruik gemaakt.
- Beffen: mocht meermaals, no issue. Heb gevraagd of ze ook een vibrator had; was aanwezig en free to use.
- Massage kan als afsluiter of tussendoor. Ze is geen masseuse maar ok.
Werkpunt:
- Haar GSM stond niet op mute (soms meldingen) en voor een moment nam ze kort haar GSM, minpuntje voor de mood maar al snel goedgemaakt.
- Afgesproken voor een uur maar in praktijk ongeveer 40-45 minuten vanaf binnenkomen + 10 minuten rondom het douchen nadien. Valt op zich nog mee maar heb al 'vollere' contacten geweten. Lag echter deels ook aan timing (late avond) vermoed ik. Best andere reacties lezen voor info rondom het uur afmaken.
Overige:
- Ze werkt voor zichzelf (geen 'baas' meer), no issue.
- Brugge/België kent ze ondertussen al langer. Ze wisselt reeds langere tijd tussen België (Brugge) en Portugal. Mocht je haar zoeken en ze is er niet of de advertentie is offline, probeer een paar weken later opnieuw. Zo te zien verandert ze haar werknaam niet spontaan (positieve indicatie).
Eindconclusie: algemeen wel een aanrader, herhalingsgevaar redelijk, zou ik omschrijven als een 'veilige' keuze voor wie geen misstap wil zetten (slechte date). Vriendelijke dame en spontane babbel. Wie zou twijfelen: probeer desnoods eerst een half uur en go for it.
Amai, bedankt voor de uitgebreide recensie
Dan zal die € 200 van jou ook wel een vriendenprijsje zijn hè?elkaar verwennen, kussen, oraal bevredigen, een slokje champagne nemen om dan over te gaan naar een schitterende blowjob om dan na een lekkere anale beurt klaar te komen