Gisteren was ik een dagje in een andere stad.
Had wat voorwerk gedaan en er waren 3 dames die mijn interesse hadden.
Eenmaal aangekomen aldaar stuurde ik er eentje een appje. Niet gelezen, geen reply.
De tweede geprobeerd. Zelfde verhaal. Dan de derde maar, want ze waren alledrie ongeveer even interessant. Weer niets.
Stad bekeken, hapje gegeten, langs geweest bij een kennis. Weer alledrie geapped.
Niet alleen reageerden alledrie de dames niet, de vinkjes werden zelfs niet blauw, terwijl ik 1 van de 3 wel eens eerder bezocht heb en in mijn eerdere app contact met haar werden de vinkjes wel blauw.
Bij twee van de drie dames kon ik ook niet zien of ze online geweest waren, bij eentje zag ik 4 uur lang dezelfde 'last seen' tijd staan en toen een latere tijd, maar ook toen heeft ze de apps niet eens gelezen.
1 van de 3 dames had ook een dag haar Kinky account niet ververst, maar de andere 2 dames in de tussentijd wel.
Ok, vrijdag middag en avond is het misschien spitsuur bij de gewildere dames, maar het was zo'n zeldzaam moment dat ik me echt volstrekt onzichtbaar voelde.
Soms stuur je een appje, krijg je een uur geen reactie, app je een tweede dame en dan apped de eerste alsnog en moet je met een vriendelijk smoesje aangeven dat je net al onderweg naar huis bent (ik zeg eigenlijk nooit, ik ga nu al naar een ander) en heb je dus 2x tegelijk beet, meestal klopt het allemaal wel zo ongeveer, maar heel soms kun je appen wat je wilt maar reageert er gewoon helemaal niemand.
De zogeheten DVP bermuda driehoek. Je staat er in met een zak geld in je hand en roept: 'Geld hier! Aardige man! Afspraakje! Makkelijke klant! Wie wil mijn cash?', maar niemand reageert.
Wel eens meegemaakt?
Ik gemiddeld 1x per jaar.