Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNu, ja... heb sowiezo al een behoorlijk dure smaak! Haha!Houden zo, je bankrekening loopt ernstig gevaar mocht je de smaak te pakken krijgen (of in mijn geval te dichtbij wonen).
Waarom hanger er die posters "Drink Coca Cola' aan de bushalte... terwijl ze daar geen Coca Cola verkopen?
Er is die boutade in de advertentie wereld... dat 'de helft van het gemiddelde advertentie buget is verspild' We weten alleen niet welke helft!Rare vergelijking. Ik loop naar de supermarkt en er is maar een hele kleine kans dat er geen voorraad Coca Cola is. De DVP adverteert maar is niet beschikbaar.
En niet voor één dag maar voor meerdere dagen.
Is net als reclame met een irritant liedje.Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de mensen die dat lezen vervolgens wel op één of andere manier aan Coca Cola kunnen komen.
Oef! Wat een goed idee. Ik wil muziek met slogan bij mijn advertentie. Dat ga ik opperen bij kinky.Is net als reclame met een irritant liedje.
Dat blijft hangen waardoor je er telkens aan denkt.
Slimme marketing!
Doe maar met het nummer kleine wasjes grote wasjesOef! Wat een goed idee. Ik wil muziek met slogan bij mijn advertentie. Dat ga ik opperen bij kinky.
Maak daarmee meteen reclame voor een bekend stofzuiger merk: "Mila, immer besser"
Of een remake van Def Rhymz - schudden.Doe maar met het nummer kleine wasjes grote wasjes
Zak eens lekker door is ook wel een goeie denk ikOf een remake van Def Rhymz - schudden.
Suck suck suck, suck suck suck suck, suck maar lekker door, door, door…
Nou... jij hebt alvast voldoende verbeelding! Haha!Of een remake van Def Rhymz - schudden.
Suck suck suck, suck suck suck suck, suck maar lekker door, door, door…
De boswachtersZak eens lekker door is ook wel een goeie denk ik
Anders ga je al snel naar ''de dikke lul band'' of ''ik heb geen bananen vandaag''
Zelfs als het in een doodgewone uitgaansgelegenheid is, dan komen vrouwen daar vaak mee weg.Is anders de standaard openingszin van de doorsnee dame in de saunaclub...
Ik heb meerdere dvp's gesproken die zich echt verbaasden over de openingszinnen van best veel mannen in Nederland.Over de 'succes-rate' van "Hey! Wanne fuck?"... heb ik ook nog niet veel gehoord!
Echt veel vertrouwen... heb ik er toch niet in!
Ah, dat is een goed nieuwtje, dat is inderdaad zo, maar toch zijn er wel bovengemiddeld actief updatende dames en dames die het amper doen.Ik lees hier geregeld, dvp heeft in de tussentijd haar advertentie ge-update dan wel omhoog geplaatst.
Dit zegt helemaal niets, updaten/omhoog plaatsen kan gewoon automatisch worden ingepland.
Je zegt 1x per maand, wat me relatief weinig lijkt.Thank you!
Ik plaats eens per maand of om de maand omhoog. Dat wil niet zeggen dat ik een dag per maand beschikbaar ben. Mijn beschikbaarheid staat in de advertentie.
Omhoog plaatsen is ook niets anders dan betalen om je advertentie van pagina 800 naar een eerdere pagina te verplaatsen.
Hoe meer boekingen hoe minder verversingen lijkt mij.Waarom zou je je advertentie omhoog plaatsen als je agenda vol zit of dat je enorme hoeveelheid aan nieuwe berichten / aanvragen krijgt?
Dat is totaal niet logisch.
Ik denk dat de logica van de dames nogal verschilt. Nederlandse dames verversen meestal maximaal 1x per dag, Oostblok dames met een boeker soms wel 4x per dag.Heb ik gelezen maar dat zijn niet de dames waar Knightrider op doelt. De buitenlandse dames die 4 keer per dag hun advertentie omhoog plaatsen op Kinky terwijl hun agenda vol zit en niet meer reageren op berichten. Die logica snap ik niet want je zou verwachten dat als de advertentie omhoog wordt geplaatst dat de dame plek heeft.
Zodra de advertentie omhoog is geplaatst, volgt er weer een nieuwe shitload aan berichten waardoor je er als 'nieuwe' klant nooit tussen komt. Of het hopen is dat ze toevallig jouw bericht leest en geluk hebt.
Ook wat Roba schreef.
En zou er minder coca cola worden gedronken als ze stoppen met adverteren?Waarom hanger er die posters "Drink Coca Cola' aan de bushalte... terwijl ze daar geen Coca Cola verkopen?
Dat kan nog small talk zijn.Haha ja, of "hee, wat ben je aan het doen?"
.
Hoeveel kost 'je zelf naar boven plaatsen' eigenlijk?
10€ of 100€? Of is 1x per dag duurder per keer dan als je het 5x op 1 dag doet...wordt het dan goedkoper per keer?
Je zegt 1x per maand, wat me relatief weinig lijkt.
Maar hoeveel betaalt zo'n dame dan die haar profiel 5x op 1 dag ververst?? Weet jij dat?
Dat kan nog small talk zijn.
Een dame zei ooit tegen me: 'Not much right now, but in 20 minutes I'll be sucking your cock'.
En hoe erg ik dat gedrag bij mannen ook niet te doen vind, bij zo'n dame vond ik het toch wel spannend dat ze het zo zei, omdat het grappend stout bedoeld was.
Er is een supermarktketen waarvan de inkopers erg zuinig zijn.Rare vergelijking. Ik loop naar de supermarkt en er is maar een hele kleine kans dat er geen voorraad Coca Cola is. De DVP adverteert maar is niet beschikbaar.
En niet voor één dag maar voor meerdere dagen.
Is dus niet zoEr is een supermarktketen waarvan de inkopers erg zuinig zijn.
Als ze iets als aanbieding doen, moet je er aan het begin van de week al bij zijn, want anders vis je achter het net, zelfs als is het een goedlopend product, zoals de cola uit dit voorbeeld.
Met een DvP krijg ik het idee dat, als haar advertentie net omhooggeplaatst is, ze dan -weer- beschikbaar is.
Bij DVP's die maar af-en-toe ontvangen... moet je dan net weer wél naar (het verschijnen van) haar advertentie kijken!Is dus niet zo