Doe ik doorgaans ook niet, omdat je niet weet hoe het opgepakt/ geïnterpreteerd wordt.
Eerst contact, dan de specifieke vragen.
Ik heb sowieso niet zo veel wensen, want, wat ik wil:
Neuken
Gepijpt worden met condoom
Praatje
Verder niets:
- niet tong zoenen
- geen
pzc dus
- geen gfe
- geen anaal
- niet rimmen
- niet aan mijn tepels zitten
- niet te snel of te ruw tekeer gaan
Dus er worden geen extra's gedaan en er is niets wat ik vooraf zou kunnen vragen.
Maar ik kan me goed voorstellen dat als een man via de app, innavolging van gunther, zegt: poepgat stampen is dus 50€ extra, dat er dan direct een block volgt.
Weet vrijwel zeker dat mr G dat zelf ook niet zo aankondigt, dat sensationele komt meer in de verwoording achteraf.
Wat ik juist hoor van dames: Veel mannen zijn onvriendelijk bij het eerste contact.
Ze zeggen blijkbaar als opener: Ik wil jou flink neuken, maar kan dat niet wat goedkoper.
En dan zijn verrast als een dame niet reageert of een afwijzende reply stuurt.
Veel dames hebben me zoiets dergelijks verteld. Volgens mij zijn wij, de forum schrijvers, de relaxtere hoek van het totaal.
Ook wel de obsessieve, niet met geld smijtende, recenserende en soms kritische minderheid, dus ze zullen heus ook wel eens een makkelijke klant hebben die ze ineens 600€ kunnen rekenen voor nagenoeg geen actie, maar gemiddeld genomen hebben ze aan ons goede types.
Alleen dat zijn dan de dames met wie ik goed klik die me dat toevertrouwen.
Ik zal ook wel eens iemand appen die ik wel aantrekkelijk vind maar die niet reageert omdat mijn vriendelijkheid haar juist niet aanspreekt omdat ze juist wel reageert op 'hey! I wanna fuck' appjes.
Voor dombo klanten zullen er heus ook wel genoeg dombo dvp's zijn, alleen hoor ik die kant van het verhaal niet zo vaak.
Maar misschien was 1 van de 3 van afgelopen vrijdag er wel zo eentje.
Twee dagen later heb ik een antwoord.
'Hi'
Na 48 uur! Dus waarschijnlijk vrijdag en zaterdag eindeloos geneukt en nu verveeld op de bank toch maar eens door de gemiste calls scrollend en 'hi' copypastend.