Algemeen Sixsens algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedendag, ik ben dit weekend t/m dinsdag in Maastricht en ben daarom voornemens om mezelf op sixsens te trakteren. Mijn eerste bezoek aan zo'n soort gelegenheid. Zelf denk ik eraan om buiten het weekend om te gaan dus maandag of dinsdag. Ten eerste verwacht ik meer rust dan in het weekend en daarnaast wordt het weer beter. Ter voorbereiding wou ik toch nog wat met jullie checken, ondanks dat ik me hier goed heb ingelezen. Is het net als de reguliere sauna overal naakt rondlopen bij de wellness en de badjas aan in de restaurants etc? En hoe werkt het afrekenen precies? Ik wil mezelf namelijk niet als first timer presenteren bij de dames om gehannes over prijzen te voorkomen. Hebben jullie verder nog tips of zijn er dingen die ik echt niet mag missen? Oh ik vroeg me ook nog af of er buiten de kamers om ook gerotzooid wordt? Of is het dan linea recta exit? Ook waren ze een maand terug nog aan het verbouwen, is dit nog gaande of hinderlijk? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Als je toch besluit zondag te gaan (dan is het weer ook al goed en zijn er meer dames), dan kun je vragen bij de bar of bij de dames naar de man die koekjes bakt en dan kan ik je een beetje op weg helpen.
Bij de wellness en douches hang je je badjas aan een haak en loop je inderdaad naakt rond. De wellness is uitgebreid, maar niet zo groot als in een reguliere sauna dus dat is hooguit een paar meter. Verder heb je inderdaad overal je badjas aan behalve in het buitenzwembad. Daar kun je ook naakt zonnen.

Je wilt niet dat de dames door hebben dat je nieuw bent, maar dat kun je vergeten. De dames merken het meteen. Ga er maar vanuit dat het woord "nieuw" op je voorhoofd getatoeëerd staat.

Vooral in de Kino op -2 wordt openbaar gesext. Niet elke dame wil dat. Maar het mag bijvoorbeeld ook in de bar. De dames vertellen je wel waar wel en niet.

Je betaalt entree bij de receptie (tot 11:30 €60 en daarna €70). Als je sterke drank wilt, of speciaal biertjes, of een dame wilt trakteren of gebruik wilt maken van de jacuzzikamer, dan moet je bij de receptie extra geld op je polsbandje laten zetten. Wat er over is krijg je bij vertrek terug. De dames betaal je cash na afloop van de kamer. Ze lopen met je mee naar de hal vóór de lockerruimte, jij haalt het geld uit je locker en geeft het aan de dame, als je wilt met een fooi (Trinkgeld).

De verbouwing is nog niet begonnen zoals Prospere zegt. Voorlopig is er alleen een haag gerooid.
 
Bij binnenkomst krijg een badjas en handdoek. Ook kun je vragen voor een saunahanddoek. Deze zijn groter als de andere. Wil je een nieuwe dan ruil je deze om bij de balie. Wat je onder je badjas draagt moet je zelf weten. Veel mannen dragen een onderbroek eronder. Maar je mag ook je zaakje laten luchten. In de sauna, whirlpool en stoombad ga je naakt in.
Voor de rest heb je je badjas aan.
Afrekenen gebeurt na de kamergang bij de kleedkamer.
Zodoende kun je geld e.d. in je locker laten. Er wordt regelmatig gerommeld in de kino, maar ook beneden in de bar en buiten bij het zwembad wordt er weleens gerommeld. Het is niet dat je er wordt uitgezet, mocht het te ver gaan dan wordt vriendelijk verzocht om hier mee op te houden.
Maandag en dinsdag zijn inderdaad zeer rustige dagen. Daar in tegen is zondag vaak wel erg gezellig.
Nog een tip: Laat je niet gek maken. Heb je een vraag dan kun je die gerust stellen aan een medebeer. De meeste zullen je wel helpen of tips geven.
Alvast heel veel plezier in Lemiers en schrijf een verslagje van je bezoek.
 
Bij de sauna en in bubbelbad naakt..restaurant uiteraard badjas en verder ook overal badjas.
Betalen achteraf bij de kluisjes..dame wacht ergens in de gang en jij pakt geld
In de kino de bios kan je neuken als je dat wilt..verder alleen in de kamer...dames houden niet van openbaar zoenen.
Tip,,vraag vooraf wat je krijgt voor je geld..achteraf onnodig discussie wat je meestal niet wint.
Gewoon genieten , de regels heb je gauw door.
 
Iets waar ik nog nooit 'moeite' voor heb gedaan, naar de Sixsens op m'n verjaardag.
Is er korting als je er komt op je verjaardag?
Heb geen probleem om m'n ID-kaart te tonen aan de balie.
 
Het is geen regel, maar normaal gesproken krijg je inderdaad korting. De receptiedame moet daarvoor toestemming krijgen van de eigenaren omdat ze moet verantwoorden waarom iemand voor het verjaardagstarief is binnen gelaten. En daarvoor heeft ze inderdaad je id nodig. Gewoon om vragen dus bij binnenkomst!
 
Ik ben van plan a.s. woensdag, na heel lange tijd, nog eens een bezoekje te brengen aan SS. Een jaar of 6 geleden mocht ik er mijn allerbeste DVP-ervaring tot op heden meemaken.

Misschien een vreemde vraag: aanvaardt men er ook grote biljetten (€200), zowel aan entree als de dames? Geven dames dan weer hierop?

Ik kijk ernaar uit om mijn vakantie in te zetten woensdag!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van plan a.s. woensdag, na heel lange tijd, nog eens een bezoekje te brengen aan SS. Een jaar of 6 geleden mocht ik er mijn allerbeste DVP-ervaring tot op heden meemaken.

Misschien een vreemde vraag: aanvaardt men er ook grote biljetten (€200), zowel aan entree als de dames? Geven dames dan weer hierop?

Ik kijk ernaar uit om mijn vakantie in te zetten woensdag!
De dames en ook de receptie hebben geen wisselgeld 😁neem maar wat kleinere coupures mee.
 
Ik ben van plan a.s. woensdag, na heel lange tijd, nog eens een bezoekje te brengen aan SS. Een jaar of 6 geleden mocht ik er mijn allerbeste DVP-ervaring tot op heden meemaken.

Misschien een vreemde vraag: aanvaardt men er ook grote biljetten (€200), zowel aan entree als de dames? Geven dames dan weer hierop?

Ik kijk ernaar uit om mijn vakantie in te zetten woensdag!
1719664898975.png
dit vermelden ze op de website
 
Terug
Bovenaan Onderaan