Zaterdag voormiddag hier ook eens langs geweest na het lezen van de verschillende reacties. Ik wilde die speciale pijptechniek wel eens ervaren.
Afgesproken en was iets te vroeg ter plaatse. Zag iemand van in de verte af komen wandelen wat even later zij bleek te zijn. Nadat ik sms kreeg dat ik me mocht aanmelden aan een bepaalde nummer en binnen ging wist ik eigenlijk al hoe de rest van het gebouw eruit zou zien. Snel binnen, en na afhandeling van de financiële kant mijn handen moeten wassen aan een wastafel waarin zij mijn jongeheer nog even een kattenwasje gaf. Dan op een dekentje op bed gaan liggen zodat we eraan konden beginnen.
Helaas had ik me meer voorgesteld van dat pijpen. Daar heb ik al veel betere beurten in gekregen. Mijn indruk is dat het met een hoop speeksel in de mond te werk gaat en idd de tong likt je tot aan je overgang naar de aars en de ballen worden niet vergeten, maar toch. Dan jasje errond en wat op en neer bewegen in een paar standjes waarna ze me klaar heeft gezogen zonder condoom terwijl ze mijn prostaat wat zocht
. Ik spuit nogal krachtig en veel en maakte me de bemerking van hoeveel hebben er hier voor mij op dat dekentje gespoten?
Mezelf wat opgefrist aan de wasbak kleren aan en terug buiten op welgeteld 29 minuten.
Herhalingsgevaar 0% voor mij.
Volgende keer meer geluk zullen we maar denken.