Voormalig lid 8396
Wandelaar
Ik ga er donderdag heen. Ben benieuwd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn hoe was het? Nog steeds CIM? ook bij een half uur?Ik ga er donderdag heen. Ben benieuwd.
Hoe was het? Ga zelf ook al jaren bij Silvia langs en altijd uitstekende service… sinds 2022 borstcorrectie laten uitvoeren en is toch anders. Ze laat veel toe als je ze met respect behandeld… zeker voor dat geld een vd betere in leuvenIk ga er donderdag heen. Ben benieuwd.
Ze mist haar vaste klanten precies. Hoe kijk jij naar Silvia? Betaal je voor dat uurtje FaceTime? Kijk uit naar haar terug komst.Liet ze ook mij weten via what'app waarna we nog een uurtje gefacetimed hebben.
Mij alvast als eerste klant 3 uurtjes met haar gereserveerd.
Heel leuk. Lijkt me een leuke relatie op die manierNatuurlijk betaal ik niet om met Silvia te facetimen. Ben van klant naar close vriend met haar geevolueerd.
Was ook al 2 weken met haar in Spanje thuis bij en met haar
Als je iemand nodig hebt om je valies vast te houden….Komt in principe niet meer naar hier tot mid zomer. Dus ga ik naar haar thuis in Malaga
2 verschillendeSilvia lijkt fel op patricia die ook in rondelaan ontvangt. Zijn het 2 verschillenden?
Hi Mark, heb jij meer info over haar periode in België? Blijft ze nog even? Alvast bedankt voor de info, van een fan van SilviaZijn twee totaal andere vrouwen
En weet u of ze er deze week is? zag dat ze er vorige week was maar was belet, zou graag deze week een ontmoeting vastleggenBlifjft telkens1 (uizonderlijk)2 hier en dan weer naar huis
GedaanAls u een fan bent van haar zoals u schrijft kan u haar dat toch gewoon vragen ?