Recensie Lilia, Cristal Prive 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jantje1980

Wandelaar
46
20/04/23
57
9
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/lilia/
Totale kosten (in euro)
250
Ze stond al lange tijd om mijn verlanglijstje maar Rotterdam is niet om de hoek. Ik val op grote, stevige vrouwen met grote borsten (en billen), liefst wel strak. Nena (Doublet 10k2) is een van mijn favorieten maar ze heeft er een geduchte concurrent bij.
Was ik maar eerder geweest, allemachtig wat een heerlijke vrouw. Lilia is stevig maar zit zeer strak in een super gladde en egale huid. De rest is ook erg strak zag maar. Haar borsten zijn giga en ze heeft ogen om in te verdrinken.
Een steengoede massage, dat hele lijf over en om je heen, heerlijk klaargekomen, een zalig bad en nog een keer. Man man wat een topvrouw is dit. Voor de liefhebbers van grote natuurlijke borsten en stevige vrouwen; dit moet je echt een keer proberen. Dank je wel lieve Lilia! 😍

Dat lijkt mij, en denk ik anderen wel van belang wat je wel en/of niet gedaan hebt omdat wij dan een goed beeld krijgen van wat de dame in kwestie aanbied en welke opties er eventueel extra geld kost(en).

Ben van mening dat € 250 voor een massage van 90 minuten vrij duur is zonder eventuele extra's.

Terug
Bovenaan Onderaan