Jantje1980
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://cristalprive.nl/dames/lilia/
- Totale kosten (in euro)
- 250
Ze stond al lange tijd om mijn verlanglijstje maar Rotterdam is niet om de hoek. Ik val op grote, stevige vrouwen met grote borsten (en billen), liefst wel strak. Nena (Doublet 10k2) is een van mijn favorieten maar ze heeft er een geduchte concurrent bij.
Was ik maar eerder geweest, allemachtig wat een heerlijke vrouw. Lilia is stevig maar zit zeer strak in een super gladde en egale huid. De rest is ook erg strak zag maar. Haar borsten zijn giga en ze heeft ogen om in te verdrinken.
Een steengoede massage, dat hele lijf over en om je heen, heerlijk klaargekomen, een zalig bad en nog een keer. Man man wat een topvrouw is dit. Voor de liefhebbers van grote natuurlijke borsten en stevige vrouwen; dit moet je echt een keer proberen. Dank je wel lieve Lilia!
Was ik maar eerder geweest, allemachtig wat een heerlijke vrouw. Lilia is stevig maar zit zeer strak in een super gladde en egale huid. De rest is ook erg strak zag maar. Haar borsten zijn giga en ze heeft ogen om in te verdrinken.
Een steengoede massage, dat hele lijf over en om je heen, heerlijk klaargekomen, een zalig bad en nog een keer. Man man wat een topvrouw is dit. Voor de liefhebbers van grote natuurlijke borsten en stevige vrouwen; dit moet je echt een keer proberen. Dank je wel lieve Lilia!