Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZolang jij maar verstandig bent en je een aparte prepaid sim/foon gebruikt voor je wandelingen, is er niets aan de hand.
Iemand die hier in trapt zou zich moeten laten opnemen in een psychiatrische inrichting.Ik ben er op in gegaan, en nu verdien ik vanuit huis 700 Euro per dag! Wil je dat ook? Stuur me dan even je creditcardgegevens en een kopie van je ID naar xxxxxxxxxx en dan zal ik je uitleggen hoe jij ook rijk kan worden!
Pas op dat je niet opgelicht wordt, voor €50,- vertel ik je graag hoeIemand die hier in trapt zou zich moeten laten opnemen in een psychiatrische inrichting.
Je wilt niet weten waar sommige mensen wel niet intrappen. Kijk alleen hier al naar de forumleden die keer op keer belazerd worden door de zogenaamde knappe dvp's op de foto's.Zolang jij maar verstandig bent en je een aparte prepaid sim/foon gebruikt voor je wandelingen, is er niets aan de hand.
Iemand die hier in trapt zou zich moeten laten opnemen in een psychiatrische inrichting.
En die arme Nigeriaanse prins?Iemand die hier in trapt zou zich moeten laten opnemen in een psychiatrische inrichting.
Beetje of topic, maar ik heb veel tijd in Nigeria doorgebracht (door moeten brengen zou ik haast zeggen), en geloof me: scamming is er volkssport nummer 1. De helft van je werkdag lekt weg aan het voorkomen dat je opgelicht of getild wordt en aan de maatregelen die je moet treffen om je persoonlijke veiligheid te garanderen. Je wordt er in heel korte tijd heel cynisch. Wat ik uiteindelijk frustrerend vond is dat werkelijk iedereen, dus ook de mensen die naar westerse maatstaven een prima inkomen hebben, er eigenlijk voortdurend in geldnood zitten. Je inkomen is er nl. nooit alleen voor jou: als jij lekker verdient zijn er altijd je ouders, kinderen, broers en zussen die schoolgeld moeten betalen, een operatie nodig hebben en anders kreperen, noem maar op. Dus hoeveel je ook verdient, je geld is altijd op. Ik vond het leerzaam en interessant om er te zijn maar hoef er niet meer zo nodig naar terug. De messcherpe meiden die op een westerling afkomen als vliegen op de stroop maken weliswaar veel goed, maar uiteindelijk is ook het toegeven aan die verleidingen weer omgeven door gevaar, voor je gezondheid natuurlijk maar ook gewoon voor je veiligheid. Diverse malen door lokale vrienden uit benarde situaties gered die zomaar heel verkeerd af hadden kunnen aflopen. Situaties kunnen heel snel gewelddadig worden en de politie is niet bepaald je vriend. Laat ik het erop houden dat ik er veel van geleerd heb.En die arme Nigeriaanse prins?
![]()