Da's heel spijtig... Deze voormiddag langs geweest en ze ontgoocheld me nooit. Ik maak een tekstje op in het Spaans voor haar over wat ik fantaseer en graag wil. Ze ging in alles mee, ik vroeg geen zaken die ze niet wil doen maar met volle overgave werd mijn lijstje gestart. Koos voor een "rapido" (pijpen, beffen mocht zelfs mijn vingertje in de buurt houden
vrijen, incl. tongzoenen en een afwerking om U tegen te zeggen. Dan begon zij aan haar welbekende massage met het bewegen van haar been over je achterwerk op een manier dat dit ook drukt op je prostaat. En dan begon ze terug aan het grote werk. Ze pijpt je soldaat van slap naar hard... Ze masseert en speelt met je prostaat... Ik denk als je ze respecteert en af en toe een mooie geste stelt, ze er helemaal in op gaat. Ongelooflijk... maar ik was te gespannen en ben gestopt. Toch heeft ze nog voorgesteld om te masturberen terwijl ze de "omgeving" likt en streelt maar ik was uitgeput...1 uur met zo'n dame... Ze was in vorm. Zij blijft voor mij een blijvertje...