Sex met 16 jarig meisje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus ook een 18-jarige die het met zijn vriendin van 17 jaar en 11 maanden doet, met wederzijdse instemming, zonder dwang van buitenaf? :unsure: En jij begrijpt, net zoals het grootste deel van de bevolking, duidelijk gewoon niet wat de term "pedofiel" inhoudt. Dat betekent gewoon dat je een seksuele voorkeur hebt voor prepuberale kinderen. Die term slaat enkel op een voorkeur, niet op daden. Niet elke -18jarige is per definitie een prepuberaal kind hé. :rolleyes:

En een dochter of zoon heb ik niet, kan dus niet zeggen wat ik erop zou zeggen als een meerderjarige het met mijn dochter van 17 jaar zou doen, of louter toegeven dat hij opgewonden raakt van haar. :)

Punt is dat een grens een grens is. Dus is 18 jaar 18 jaar. En niet 17 jaar en 11 maanden.
Want dan komt de buurman met zijn vriendin van 17 jaar en 9 maanden. Waarom mag dat dan niet? Zal hij vertwijfeld zeggen… Henk van de buren met zijn vriendin van 17 jaar en 11 maanden mag ook. Die is dus ook geen 18.

En voor je het weet is 18 jaar 17 jaar en 2 maanden. Waarom niet??

Daarom dus.
Als je 84 rijdt waar 80 mag krijg je ook een boete. Niet leuk, wel helder.

En jij begrijpt, net zoals het grootste deel van de bevolking, duidelijk gewoon niet wat de term "pedofiel" inhoudt. Dat betekent gewoon dat je een seksuele voorkeur hebt voor prepuberale kinderen. Die term slaat enkel op een voorkeur, niet op daden. Niet elke -18jarige is per definitie een prepuberaal kind hé. :rolleyes:
Veel mensen willen of kunnen het verschil tussen een pedofiel en pedoseksueel niet eens maken.

Elke volwassen kerel... die een minderjarige neukt..voor zijn eigen gerief..is een kinder neuker..pedofiel... geen discussie verder over mogelijk....en voor de wegkijkers en goed praters hier....ik zou jullie wel eens willen horen als het jullie minderjarige dochter of zoon was...die door een volwassene werd geneukt..
Zo is het en niet anders.
Er zijn hier vast mensen die zelf kinderen hebben. Het kan iedereen overkomen en dan weet je echt niet wat je meemaakt. Een fout vriendje en je wereld stort in.
Ik sta er als misschien anders in dan voor buitenstaanders.
Als directe naaste heb ik ons gezin helemaal naar de kloten zien gaan. Als gevolg van wat ik eerder schreef zijn uiteindelijk alle contacten onderling met elkaar verbroken. Zelfs tot tijdens begrafenissen aan toe die niet werden bijgewoond.
Ik durf te stellen dat mijn ene zus een kort en ellendig leven heeft gehad.
Ik kom uit een gezin waar dit zich heeft afgespeeld. Dat overkomt je en je neemt het een leven lang mee en probeert er zo goed als mogelijk mee om te gaan.
Oorzaak en gevolg van een man die zelf een ernstig beschadigd kind was.
Ik had kunnen kiezen om dit niet te schrijven. Ik hoop echter dat als is het er maar eentje die met bepaalde wensen of fantasie rondloopt hierdoor tot inkeer komt.
Dan heeft het al nut gehad en voorkomt het tenminste een trauma waar een gezin levenslang meer rondloopt.

Punt is dat een grens een grens is. Dus is 18 jaar 18 jaar. En niet 17 jaar en 11 maanden.
Want dan komt de buurman met zijn vriendin van 17 jaar en 9 maanden. Waarom mag dat dan niet? Zal hij vertwijfeld zeggen… Henk van de buren met zijn vriendin van 17 jaar en 11 maanden mag ook. Die is dus ook geen 18.

Ik ging als 19-jarige om met een buurmeisje van 4 jaar jonger....

Daar wordt eerst nog een aantal kilometers correctie van afgetrokken:
1. Meetcorrectie
Om met 100% zekerheid te kunnen garanderen dat iemand te hard heeft gereden, trekt de politie van de gemeten snelheid een paar kilometer af. De meetcorrecties zijn:

• bij minder dan 100 km/u: 3 kilometer meetcorrectie
  • bij meer dan 100 km/u: 3 procent meetcorrectie
Het Nederlands Meetinstituut ijkt alle flitsapparatuur.

2. Ondergrens voor bekeuren
Er geldt een ondergrens van 4 km/u voordat wordt bekeurd.

Elke volwassen kerel... die een minderjarige neukt..voor zijn eigen gerief..is een kinder neuker..pedofiel... geen discussie verder over mogelijk....en voor de wegkijkers en goed praters hier....ik zou jullie wel eens willen horen als het jullie minderjarige dochter of zoon was...die door een volwassene werd geneukt..
Je haalt me de woorden uit de mond. helaas op dit forum zitten allerlei figuren die op zoek zijn zo jong mogelijk en het nog goed praten ook.

Daarom dus.

Maar als je - na meetcorrectie - 84 rijdt waar 80 mag, krijg je toch niet dezelfde boete als wanneer je op diezelfde plaats betrapt wordt op 180 km/u, en word je toch niet door de hele maatschappij uitgekotst? :unsure:

Veel mensen willen of kunnen het verschil tussen een pedofiel en pedoseksueel niet eens maken.

Precies... Ik vind figuren die het onderscheid tussen gedáchten en dáden niet kunnen maken, ronduit degoutant. 🤮🤮🤮 Je noemt iemand toch ook geen (massa)moordenaar die het best onmiddellijk levenslang opgesloten kan worden omdat die alleen maar een wens tot doden heeft, zonder die misdaad daarom uit te voeren of zelfs maar te plannen? :unsure::rolleyes:

Tsiehta heeft trouwens wél begrepen, legt goed uit, wat minstens 95 % van de bevolking nooit zal snappen:

Dit is géén pedo zaak maar een ontucht zaak. Pedofielen zijn nog altijd mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot jonge mensen die NOG NIET GESLACHTSRIJP zijn. De mannen die in deze zaak betrokken zijn hebben seks gehad met een zestienjarige tiener, die allang geslachtsrijp is. Dan kun je onmogelijk van een pedo-zaak spreken. Dit gaat over ontucht en niet over pedofilie. Dat was mijn enige punt van kritiek.

Uiteraard heeft dit alles niets te maken met het al dan niet misbruiken van wie dan ook. Je kunt mensen van elke leeftijd misbruiken, want: álle seksuele activiteiten zonder wederzijdse instemming zijn per definitie misbruik. Daarom ook dat we bepaalde leeftijdsgrenzen hanteren. Men heeft het hier steeds over 18 jaar, maar voor zover ik weet is niet-commercieel seksueel contact tussen een 16-jarige en een meerderjarige, zolang het met wederzijdse instemming gebeurt, in Nederland en België ook niet verboden, toch? :oops:

Ik ging als 19-jarige om met een buurmeisje van 4 jaar jonger....

Daar wordt eerst nog een aantal kilometers correctie van afgetrokken:

Nou dat zal dan wel lekker zijn geweest met die 15-jarige, dus dan mag het blijkbaar.
Voor jou dan.

Ja die 84 was natuurlijk na de meetcorrectie, dat leek me vrij duidelijk want ik krijg ook wel eens een bon.
Maar ik zal het er de volgende keer bijzetten.

Dit topic begon met een bericht over een minderjarig meisje dat werd uitgebuit omwille het financiële gewin van de uitbater en het pervers genot van de clientele. Hetgeen ieder weldenkend mens hier af zou keuren, evenals elke andere vorm van (seksueel) misbruik van kwetsbare mensen, waaronder kinderen.

Ik had op mijn 28e ook een kortstondige relatie met vrouw van 17. Hele leuke tijd gehad. Heel goed contact met m'n schoonfamilie. Vooral m'n toenmalige schoonmoeder was echt gek op me.
Leuke tijd gehad en naderhand ook nog een lange tijd goed contact onderhouden. Geen enkele twijfel dat haar op wat voor manier dan ook heb onderdrukt of gemanipuleerd.

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: het is allemaal niet zo zwart wit:

De loverboy die kwetsbare meisjes uitbaat,

De machtswellusteling die tegen betaling kwetsbare meisjes bang maakt en zijn lusten botviert,

De pedofiel die zich sexueel aangetrokken voelt tot prepuberabele kinderen, maar hier wegens moreel bezwaar geen toekenning aan geeft.
Of de pedofiel die zich net niet in kan houden en dit juist wel doet.

Uiteindelijk hoop ik dat iedereen wel weet wat hij doet, ongeacht wat de wet ons voorschrijft. Ook ik ben een groot voorstander van onze rechtstaat, maar laat ons gezond verstand vooral zegevieren.

Ik denk dat legale sex met een 16 jarige bedoeld is om haar vriendje van 17 niet in het gevang te gooien.

Helaas niet:

Vanaf 16 jaar ben je seksueel meerderjarig en beschik je over 'seksueel zelfbeschikkingsrecht'. Dat betekent dat je vanaf 16 jaar voor de wet oud genoeg bent om toestemming te geven voor seksueel handelingen. Je mag dus seks hebben met iedereen ouder dan 16 jaar op voorwaarde dat jullie dit beiden willen.

In Belgie:
Wie jonger is dan 16 kan volgens de wet geen toestemming geven tot seksuele handelingen. Wel geldt een uitzondering. Tussen de leeftijd van 14 en 16 jaar kunnen jongeren wél toestemmen met seksuele handelingen zolang het leeftijdsverschil met de andere persoon niet meer dan 3 jaar bedraagt en er geen gebruik wordt gemaakt van een gezags- of vertrouwensrelatie.

De voorwaarde is altijd dat beiden dit willen, uit vrije wil beslissen en gelijkwaardig zijn.

Seks met iemand jonger dan 16 (of 14 in geval van de uitzondering) kan altijd vervolgd worden voor verkrachting (indien volledige of gedeeltelijke penetratie) of aantasting van de seksuele integriteit. Zelfs als er toestemming werd gegeven is dit volgens de strafwet niet geldig.

In Nederland:

Tussen 12 en 16 jaar geldt echter dat het Openbaar Ministerie de jongere vraagt om zijn of haar mening, dit 'zo mogelijk' en in bepaalde gevallen (art. 167a Sv). Een jongen van 17 jaar die seksueel contact heeft met een meisje van 15 jaar dat daar geen bezwaar tegen heeft, zal hoogstwaarschijnlijk geen problemen krijgen met justitie. Seks met een kind jonger dan 12 jaar is altijd strafbaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan