Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe snapt er echt geen ZAK van...of je bent er te dom voor of je wilt het niet snappen....fijne avond verder...
Dus ook een 18-jarige die het met zijn vriendin van 17 jaar en 11 maanden doet, met wederzijdse instemming, zonder dwang van buitenaf? En jij begrijpt, net zoals het grootste deel van de bevolking, duidelijk gewoon niet wat de term "pedofiel" inhoudt. Dat betekent gewoon dat je een seksuele voorkeur hebt voor prepuberale kinderen. Die term slaat enkel op een voorkeur, niet op daden. Niet elke -18jarige is per definitie een prepuberaal kind hé.
En een dochter of zoon heb ik niet, kan dus niet zeggen wat ik erop zou zeggen als een meerderjarige het met mijn dochter van 17 jaar zou doen, of louter toegeven dat hij opgewonden raakt van haar.
Veel mensen willen of kunnen het verschil tussen een pedofiel en pedoseksueel niet eens maken.En jij begrijpt, net zoals het grootste deel van de bevolking, duidelijk gewoon niet wat de term "pedofiel" inhoudt. Dat betekent gewoon dat je een seksuele voorkeur hebt voor prepuberale kinderen. Die term slaat enkel op een voorkeur, niet op daden. Niet elke -18jarige is per definitie een prepuberaal kind hé.
Zo is het en niet anders.Elke volwassen kerel... die een minderjarige neukt..voor zijn eigen gerief..is een kinder neuker..pedofiel... geen discussie verder over mogelijk....en voor de wegkijkers en goed praters hier....ik zou jullie wel eens willen horen als het jullie minderjarige dochter of zoon was...die door een volwassene werd geneukt..
Ik ging als 19-jarige om met een buurmeisje van 4 jaar jonger....Punt is dat een grens een grens is. Dus is 18 jaar 18 jaar. En niet 17 jaar en 11 maanden.
Want dan komt de buurman met zijn vriendin van 17 jaar en 9 maanden. Waarom mag dat dan niet? Zal hij vertwijfeld zeggen… Henk van de buren met zijn vriendin van 17 jaar en 11 maanden mag ook. Die is dus ook geen 18.
En voor je het weet is 18 jaar 17 jaar en 2 maanden. Waarom niet??
Daar wordt eerst nog een aantal kilometers correctie van afgetrokken:Als je 84 rijdt waar 80 mag krijg je ook een boete. Niet leuk, wel helder.
1. Meetcorrectie
Om met 100% zekerheid te kunnen garanderen dat iemand te hard heeft gereden, trekt de politie van de gemeten snelheid een paar kilometer af. De meetcorrecties zijn:
Het Nederlands Meetinstituut ijkt alle flitsapparatuur.
- bij minder dan 100 km/u: 3 kilometer meetcorrectie
- bij meer dan 100 km/u: 3 procent meetcorrectie
2. Ondergrens voor bekeuren
Er geldt een ondergrens van 4 km/u voordat wordt bekeurd.
Je haalt me de woorden uit de mond. helaas op dit forum zitten allerlei figuren die op zoek zijn zo jong mogelijk en het nog goed praten ook.Elke volwassen kerel... die een minderjarige neukt..voor zijn eigen gerief..is een kinder neuker..pedofiel... geen discussie verder over mogelijk....en voor de wegkijkers en goed praters hier....ik zou jullie wel eens willen horen als het jullie minderjarige dochter of zoon was...die door een volwassene werd geneukt..
Punt is dat een grens een grens is. Dus is 18 jaar 18 jaar. En niet 17 jaar en 11 maanden.
Want dan komt de buurman met zijn vriendin van 17 jaar en 9 maanden. Waarom mag dat dan niet? Zal hij vertwijfeld zeggen… Henk van de buren met zijn vriendin van 17 jaar en 11 maanden mag ook. Die is dus ook geen 18.
En voor je het weet is 18 jaar 17 jaar en 2 maanden. Waarom niet??
Daarom dus.
Als je 84 rijdt waar 80 mag krijg je ook een boete. Niet leuk, wel helder.
Veel mensen willen of kunnen het verschil tussen een pedofiel en pedoseksueel niet eens maken.
Dit is géén pedo zaak maar een ontucht zaak. Pedofielen zijn nog altijd mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot jonge mensen die NOG NIET GESLACHTSRIJP zijn. De mannen die in deze zaak betrokken zijn hebben seks gehad met een zestienjarige tiener, die allang geslachtsrijp is. Dan kun je onmogelijk van een pedo-zaak spreken. Dit gaat over ontucht en niet over pedofilie. Dat was mijn enige punt van kritiek.
Ik ging als 19-jarige om met een buurmeisje van 4 jaar jonger....
Daar wordt eerst nog een aantal kilometers correctie van afgetrokken: