Sex met 16 jarig meisje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wilde me eigenlijk distantiëren van deze discussie, maar toch nog even een lans breken voor de standpunten van @Eeuwige vrijgezel.
Degene die nooit "mmm, nou nou" heeft gedacht bij het voorbijgaan van een tienerkontje, werpe nu de eerste steen.
En degene die hier maar te pas en te onpas de pedotroef toepassen, moeten misschien ook eens bij zichzelf te rade gaan waarom zij gelijk denken in de hoek van dominantie en molestatie.
In sommige gevallen wel begrijpelijk. maar het is niet allemaal zo zwart/wit.

Liever raken met waarheid dan troosten met leugens. Nooit gehoord van die ouwe bok en dat groen blaadje? :rolleyes: Enig idee waarom de meeste mannen (toch?) een vrouw zonder lichaamsbeharing prefereren, behalve dan boven op het hoofd? Dat is géén ziekte of misdaad die bestreden dient te worden. Dat zit gewoon in de menselijke natuur, laat zich niet leiden door normen, waarden en geschreven wetten. Het is een complete illusie om te geloven dat seksuele aantrekking iets is wat afgeleerd kan worden.

Ik meen al verschillende keren gelezen te hebben dat men in de jaren '70 veel minder een probleem had met deze voorkeur. Met andere woorden: het feit dat zovelen niet kunnen verdragen dat anderen met bepaalde gedáchten zitten, zonder daarom anderen lastig te vallen, is gewoon aangepraat leed. Ben ik gek omdat ik mij dat leed níet heb laten aanpraten? :oops: Door iets een probleem te noemen, wórdt het een probleem. Veel zogenaamde "problemen" kunnen we oplossen simpelweg door ze niet langer een probleem te noemen.

En begin nu niet wéér over misbruik, slachtoffers en dergelijke, want daar gáát mijn bericht helemaal niet over! Het gaat puur om gedáchten. Gedachten heb je niet eens onder controle. Stel dat iemand zegt: "Je mag niet aan een paard denken!" Waaraan zal iedereen dan spontaan denken? Juist, ja... Stel dat iemand zegt: "Je mag niet aan een auto denken!" Waaraan zal iedereen dan spontaan denken? Juist, ja...

Zeker van gehoord...is ook niets mis mee...lekker zelfs....als het maar 18 plus is....

Dus 18 en 80 prima als beide zich daar goed en fijn bij voelen...... jonger dan 18 met een 80 jarige is ziekelijk.PUNT UIT

Maar kun jij onderscheid maken tussen daden en gedachten? Volgens mij lees jij mijn berichten niet goed. Heb ik ergens gezegd dat het oké is dat een 80-jarige een 16-jarige neukt? :rolleyes:

Hier nog een belachelijke opmerking. Slaat totaal nergens op.

Wat te denken van een vrouw van 40 die een relatie heeft met een man van 52. Ook 12 jaar verschil..
Je moet dan ook kijken naar percentages levensjaren en niet naar absolute jaren.

40 is zo'n 77% van 52. Dat zou een beetje hetzelfde zijn als een kerel van 20 met een dame van 15 of 16.

Terug
Bovenaan Onderaan