Sex met 16 jarig meisje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zelfs een vrouw van 27 jaar kan eruit zien als een meisje van 19 jaar. Bij twijfel gewoon niet aan beginnen. Zelfs niet bij een club. Want het blijft eigen verantwoordelijkheid. Vooral bij oosterse dames op jonge leeftijd blijft het gissen. En de dame in kwestie kan gewoon Id van haar zus of vriendin gebruiken. Heb wel eens meisje van 19 leren kennen, die id gebruikte van zus van 21 jaar. Gelukkig niks mee gedaan l.
Waarom 'gelukkig'? 19 jaar is toch niets strafbaars aan?

Je kan ze alles vertellen, maar in de praktijk zijn er op de Titanic en bij echtscheidingen geen zelfstandige en onafhankelijke vrouwen 🤭
Daar heb je zeker een punt. Ons man/vrouw rollenpatroon is heel diep geworteld en er zullen nog vele generaties overheen moeten gaan, willen dit veranderen.
Moeten we dit willen?
Ik weet het ook niet.
Kinderen baren in kunstmatige baarmoeders?
Met enkel zaaddonoren van Elon Musk?
Ik hoop het niet meer mee te hoeven maken.
🙏

Met 16 mag er officieel (vrijwillige)seks plaatsvinden met een meerderjarige, maar niet op commerciële basis, niet voor foto/film. (Tot in de jaren 90 mocht foto/film nog wel, mits er geen penetratie plaatsvond, vandaar dat "Seventeen" toen z'n hoogtijdagen had. Films die toen gemaakt zijn en legaal waren, zijn nu illegaal en strafbaar om te verkopen. Bezit en aantoonbaar gekocht in die tijd maakt het wat moeilijker/dubieuzer. Maar ga zeker je Seventeen magazines en films uit de jaren 80 niet verkopen al is het 2e hands, want dan ben je strafbaar!!)

Dus, als ik het goed begrijpt, bestaat volgens jou dat kans dat je vandaag gestraft wordt voor iets wat je in jaren '90 gedaan hebt en tóen wél mocht?? :eek::oops: Dit is in strijd met het legaliteitsbeginsel, dat zegt dat een wet nooit met terugwerkende kracht kan worden afgekondigd, toch? :rolleyes::mad:

Het begrip "gedachtenpolitie" komt weer in mij op.

Klopt, maar dat hoort bij Woke en eigenlijk bij iedere vorm van onderdrukking.

Iets uit het verleden van een persoon opzoeken en dan uitvergroten.

Dat ene gesprek dat toen is vastgelegd, die ene actie die toen gedaan is, etc.

Een keertje een prostituee bezoeken en je carrière is voorbij.

Dus, als ik het goed begrijpt, bestaat volgens jou dat kans dat je vandaag gestraft wordt voor iets wat je in jaren '90 gedaan hebt en tóen wél mocht?? :eek::oops: Dit is in strijd met het legaliteitsbeginsel, dat zegt dat een wet nooit met terugwerkende kracht kan worden afgekondigd, toch? :rolleyes::mad:

Tegenwoordig is het allemaal zo krom in Nederland.
Wat zeg ik? heel de wereld zelfs.

De mens is gek geworden, de geschiedenis moet uitgewist worden.

Klopt, maar dat hoort bij Woke en eigenlijk bij iedere vorm van onderdrukking.

Iets uit het verleden van een persoon opzoeken en dan uitvergroten.

Dat ene gesprek dat toen is vastgelegd, die ene actie die toen gedaan is, etc.

Een keertje een prostituee bezoeken en je carrière is voorbij.
Voor sommige mensen absoluut, maar er zijn er die zo'n gladde huid hebben dat alles van ze afglijdt...

Dat lijkt me nogal onzinnig.
En de reacties hier gaan er gemakshalve maar even van uit dat het klopt.
Toch apart dat je iets wat illegaal is en waar je ook nog voor gestraft kan worden als je het in 1990 gekocht hebt, gewoon via bol.com te bestellen is. Op 26 december 2024.

IMG_5887.png
Leuk bedacht, maar het klopt niet. Dat er een verjaringstermijn is wordt ook even vergeten.

Dat lijkt me nogal onzinnig.
En de reacties hier gaan er gemakshalve maar even van uit dat het klopt.
Toch apart dat je iets wat illegaal is en waar je ook nog voor gestraft kan worden als je het in 1990 gekocht hebt, gewoon via bol.com te bestellen is. Op 26 december 2024.

Wat bedoel je hier nu precies? Dat het niet waar is dat zo'n daad met terugwerkende kracht strafbaar gesteld kan worden? Lijkt me nogal logisch. Als je ergens 88 km/u rijdt waar de maximumsnelheid 90 km/u bedraagt, en de dag erna verlagen ze de maximumsnelheid op dezelfde plaats naar 70 km/u, zal je toch ook niet gestraft worden omdat je er 88 reed op een moment dat die snelheid er nog toegestaan was? :oops::rolleyes:

Terug
Bovenaan Onderaan