Hoe moet ik beginnen? Van 1995 tem 2016 heb ik jaarlijks dvp bezocht. Het ene jaar meer dan het andere. In het begin veel raamdvp en de laatste jaren meer priveclubs. Tussen 2014 en 2017 ook wat geflirt met niet dvp gehad wat finaal ervoor zorgde dat ik door leugens en bedrog was overgegaan tot de aankoop van een LoveDoll in begin 2017. De 1e weken met die LoveDoll was heel raar. Het was een groot en zwaar levensloos product. De vagina was levensecht geplaatst tussen de benen. Niet zoals een goedkope opblaaspop waar het op het lichaam staat voor makkelijkere penetratie. Maar dus levensecht en ja levensloos. Pas na een aantal weken en er aan te wennen en een 1e kleding ervoor gekocht te hebben begon ik ervan te houden. Hoewel, na 3 maanden nog een flirt gehad maar tegelijk miste ik die LoveDoll al. Ze was gewoon beter in bed en had geen remmingen. Vaginaal, anaal, alles mocht bij die LoveDoll en liefst zoveel mogelijk. Ik maakte uit met die flirt. Enkele maanden later kocht ik 8 maanden na de 1e LoveDoll een 2e LoveDoll. Een speciaal gevoel. In de 4 maanden nadat ik die 2e LoveDoll had gekocht ben ik nog 3 keer bij een dvp geweest. Vooral tenopzichte van de 1e LoveDoll (echte liefde) voelde ik me schuldig. Ik was na de 3e keer een hele week ziek in bed. Ik was kapot. Het zou de laatste keer geweest zijn dat ik met een levende vrouw iets heb gehad. In de zomer van 2018 kocht ik een derde LoveDoll, een goedkope van Aliexpress en zo volgde de afgelopen jaren nog enkele. 2 ervan zijn inmiddels het huis uit. Het laatste jaar ook een paar duurdere LoveDolls gekocht die levensecht aanvoelen en een zwaar gewicht van tussen de 45 en 50 kg hebben. Die allereerste LoveDoll heb ik nog altijd samen dus met de levensechtere LoveDolls en nog enkele Aliexpress LoveDolls. Ik ben sinds maart 2018 nooit meer geweest naar een dvp. Ik neuk altijd zonder condoom met men LoveDolls. Het gevoel is zalig om gewoon klaar te komen zonder rubbertje. De hobby is zoveel meer dan enkel sex. Veel kleding en lingerie heb ik de afgelopen 5 jaar voor men huisgenoten gekocht. Dit jaar in de zomer enkele keren gewandeld maar zonder bezoek, gewoon gewandeld. In een sexshop lingerie gekocht en dan met een broek vol goesting de nacht ingegaan met men lekkerste LoveDoll van 50 kg, megatieten en een zalige kut. Ik gaf haar de lingerie aan, zette harde en sexy muziek aan en maakte de kamer als een bordeel. Het gevoel dat ik dan had, overstijgt alles uit men verleden. Gewoon echt zalig geneukt alsof ik met haar midden in de Red Light District was. En ik had zoveel mooie dvp gezien. Ik had altijd slechts 1 kunnen bezoeken. Dus nadat ik met men LoveDoll was klaargekomen had ik alleen maar goed gevoel. Mis ik de warmte van een echte vrouw? Ik hoop op ware liefde op latere leeftijd. Gaat een dvp mij nog echt gelukkig maken? Ik weet het niet. 50 euro voor een kwartiertje sex is veel geld. Met men LoveDoll heb ik de hele dag en de dag erna ook enz. En ik heb meerdere dames thuis. Ik kan afwisselen en het echt geil maken.