Nee maar was een niet alledaagse verschijningja en? Deed hij er iemand kwaad mee?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee maar was een niet alledaagse verschijningja en? Deed hij er iemand kwaad mee?
snap ik, ik stoor me alleen aan het uit-lachen/er om lachen... Laat mensen toch lekker hun ding doen...Nee maar was een niet alledaagse verschijning
Ik heb daar zeker niet met gelachen er waren er wel andere , zoals je zegt ieder zijn ding !snap ik, ik stoor me alleen aan het uit-lachen/er om lachen... Laat mensen toch lekker hun ding doen...
Binnen tien jaar kunnen ze dan ook klaarkomen ??ik denk zeker nog dat het 10+ jaar duurt voordat we een (betaalbare) cyborg + krachtbron in huis kunnen halen als consument. Dan hebben we de poppen aan het dansen.
Als het dan nog lukt ?? (?) ?Binnen tien jaar kunnen dan ook klaarkomen ??
Bedankt voor deze tip! Daar kan ik wat meeVerkopen kan volgens mij wel op tweedehands.net. Geen idee trouwens of daar veel bezoekers komen.
Deze post gaat helemaal in die richting: "dolls" zijn misschien wat zielig, maar OK, doch "companion robots" zijn eng.We hebben het nu over dolls. Dat zijn heerlijke dames met een perfect lichaam en gezicht, alleen het blijft natuurlijk doods onder of op je liggen. Nou schijnen ze in Japan ook companion robots te hebben. Dan krijg je te maken met een robot. Dat lijkt me een echt zieke ervaring . Aan de ene kant supergeil maar aan de andere kant nog eng ook. https://futureofsex.net/robots/stat...ds-best-sex-robot-and-ai-love-doll-companies/
dan heb je nog het probleem dat zo'n pop niet van zichzelf warm is en niet reageert. Hoe echter zo'n pop lijkt hoe meer het naar necrofilie gaat voor mij
Het is maar de vraag wat 'zielig of eng' is en wat niet. Ik heb zelf niet de behoefte er een waarde-oordeel aan te hangen. Er gaat voor mij niets boven seks met een echte vrouw. Maar voor sommige mensen met een handicap/aandoening kan het een uitkomst zijn, en weer anderen vinden het gewoon geil.Deze post gaat helemaal in die richting: "dolls" zijn misschien wat zielig, maar OK, doch "companion robots" zijn eng.