Voormalig lid 16654
Stamgast
Een love doll (hoe duur ook) blijft een product. Een mens heeft een hart en leeft. Dus volledig akkoord. Ik wil zelfs niet in discussie gaan. Ik ken beide werelden van binnen en van buiten. Prostitutie (mensen) en dolls (producten). Maar een love doll vergelijken met masturbatie kan wel. En ik denk dat wandelaars die geen relatie hebben en niet zo rijk zijn dat ze alleen van de dames kunnen leven, toch ook thuis moeten afrukken. Dat is nog veel zieliger dan neuken met een pop. En een love doll is zoveel meer dan alleen seks. Het kan ook het gemis aan gezelschap in huis wegnemen en opvullen.
Opmerking: een love doll vergelijken met een dame van plezier... je hebt goede en minder goede dames van plezier. Maar zelfs bij de beste dvp zal als je tijd echt op is, je terug op straat staan. Een love doll is er ALTIJD voor jou ook al is ze maar een product., de hele nacht en dag erna ook nog,... .
Opmerking: een love doll vergelijken met een dame van plezier... je hebt goede en minder goede dames van plezier. Maar zelfs bij de beste dvp zal als je tijd echt op is, je terug op straat staan. Een love doll is er ALTIJD voor jou ook al is ze maar een product., de hele nacht en dag erna ook nog,... .