- 56
- 05/07/21
- 51
Je kunt beter zeggen , weg blijven daar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ging ook altijd heel vroeg want Sandy was er altijd al om 10 uur. Zij was er dan vaak als enige. Zo ben ik de eerste keer met haar gaan kameren want qua uiterlijk is zij niet helemaal mijn typeBen ik even blij dat ik altijd om 10 uur ochtends ging.
Je doet je naam eer aan.Je kunt beter zeggen , weg blijven daar.
Mag je er voor 50 ook boven op? En meerdere keren aan je behoefte komen?Voor oogvitamientjes (zeker als het je eerste keer is) zou ik ook ergens anders gaan. De andere privéhuizen hebben websites met fotos. Er zit vast wel een type van jouw smaak ertussen.
Ik zou alleen voor Bali gaan als je zonder onderhandelen zonder condoom gepijpt of gerimd wil worden.
Laat ik het zo zeggen. Als je €80 betaalt dan kan je best veel doen in een uurtje. Zeker paar keer klaarkomen met je rooie kop als je een kamagra hebt genomen. Ervaring leert dat ze meestal wel meer condooms mee naar beneden neemt als je eerder een uurtje tekeer bent geweest.Mag je er voor 50 ook boven op? En meerdere keren aan je behoefte komen?
Je doet moeilijk man.Heb afspraak gemaakt komende week
Heeft iemand advies wat ik betaal?
En is dat dan automatisch all in?
If niet ik dat nog " onderhandelen"?
Is er een draadje naar Melissa?Heren, graag een aparte recensie maken voor de dames die er nog werken, zoals Melissa, Daniela, Mira, Caroline, Christine, enz. !
Is er een website???Van Salon Bali
"Laat u prettig verrassen in privéhuis Salon Bali. In een ontspannen sfeer kunt u kennismaken met onze dames. Onze salon is dagelijks geopend van 10.00 tot 22.00 uur. Nieuw bij salon Bali. Alveira, een prachtige antilliaanse dame"
Iemand ervaring met Alveira????
Die tekst kan in Google toegevoegd worden. Wie deze erin gezet heeft? En wanneer? Ik weet niet hoe je dat opzoektVan Salon Bali
"Laat u prettig verrassen in privéhuis Salon Bali. In een ontspannen sfeer kunt u kennismaken met onze dames. Onze salon is dagelijks geopend van 10.00 tot 22.00 uur. Nieuw bij salon Bali. Alveira, een prachtige antilliaanse dame"
Iemand ervaring met Alveira????
Ben laatst weer bij haar geweestVan de week Mira (of Myra) gekozen iets nieuws proberen.
Kleine latino, niet zo oud, 30+ denk ik.
Het lijkt of ze een E cup heeft maar het is een flinke C (kleine D) met een pushup BH.
Mooie borsten hoor beetje zacht en lekker warm, je mag met die borsten intensief spelen vindt ze lekker.
Beffen (prima), pijpen zc (kan beter), heel klein beetje tong met het zoenen en een paar standjes bij het neuken. Het neuken is echt top, jammer dat de andere dingen beter kunnen.
Aardige dame, leuk koppie een 7/10.
Misschien ga ik terug als ik een keertje het tongen niet zo belangrijk vind
En wat nou als ik de dame 2 groene briefjes geef, wat kan ik verwachten en hoelang, en zou ik eerst moeten onderhandelen of hoe zit het?Gewoon gaan, voordeur kun je opendoen zonder aanbellen, binnen lijkt het weleens wat rommelig alsof oma zo de was gaat doen, sommigen vinden de gastvrouw knorrig maar ik zou zeggen stuurs-vriendelijk. €50 betalen, meer geven wordt gewaardeerd als leuk. Ongecompliceerd.
Een groen briefje is 100 euroIk weet niet wat 'groene briefjes' zijn, sorry. Ik heb ook niet heel veel ervaring maar ben er een aantal keren binnengestapt. De dames hebben wel veel ervaring dus als er iets speciaals is dat je graag wil, gewoon vragen op de kamer en zij zegt dan wel hoe en wat. Het is hun belang om jou op je gemak te stellen. Het is geen roversnest maar een relaxte plek. Mia is leuk. Anderen hebben Melissa genoemd als ook fijn. Kijk je in de kamer waar ze zitten dan gewoon op je eerste indruk/gevoel afgaan, niet bang zijn dat je 'de verkeerde' koos of zo. Het is voor de leuk, no worries, even genieten.
Beste Meeloper de ervaring was zeg maar apart.ik kwam binnen en kon doorlopen naar een kamer links achter in.
Daar zaten 3 oudere dames 2 zeg maar waar ik het niet op zou kunnen en 1 zuid Amerikaanse met dikke tieten. Met de laatste naar de kamer pijpen was oké maar neuken niet heel bijzonder dus geen herhalings gevaar.
Ben ook bij Daniëlle geweest.Nee Danielle was haar naam