Daniëlle ken ik niet
Caroline is midden Amerikaans ben het land vergeten geen Mexico
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus geen dames uit Bali zelf zeg maar.. what's in the name! Of was het ooit een Indische restaurant?Bij Bali zitten ook Duitse, Poolse en Indische dames
Vorige heb ik ook deze dame bezocht idd niet lelijk en een paar heerlijke tieten seks was niet top haar dreef van het glijmiddel dat was jammerVandaag ook weer bali bezocht. Dezelfde dame uitgezocht als ik al eerder heb beschreven. Zuid Amerikaans met een beetje aziatisch uiterlijk. Genaamd Lorena. Is een lieve dame. Standaard pijpen neuken gedaan. Zoenen beetje. Tongzoenen niet. Sexervaring gemiddeld maar voor mij by far de knapste van de tent. Schat leeftijd max 45. Nog paar andere dames aanwezig maar daar kan ik het echt niet mee.
Daar zie je maar hoe lang je er niet meer geweest bent! De dames zijn inmiddels oud geworden ...Ik kwam er al toen ze nog in de Bilderdijkstraat zaten, toen waren er nog weleens mooie jonge meiden. Ben ook al jaren niet meer op de Admiraal de Ruyter weg geweest.
Trouwens de ontvangst door Ellen is ook geweldig.
Nog niet. #KupuKupuMalam Lover gaat die makenIs er een site van Salon Bali dan?
Ellen (de bazin) is Indonesisch vroeger runde zij die club met haar broer Roy die is overledenDus geen dames uit Bali zelf zeg maar.. what's in the name! Of was het ooit een Indische restaurant?
Van de week bij Bali geweest met Caroline was een geil bezoek en alles inclDaniëlle ken ik niet