Voormalig lid 15306
Meubelstuk
PreciesIeder zijn ding
Als we allemaal hetzelfde wilden werd het wel érg eentonig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPreciesIeder zijn ding
Hoe kom je daar nu bij?Ik dacht dat jij alleen van slank en jong hield
Verandering van spijs doet eten een vette hap is soms best lekker.Hoe kom je daar nu bij?
Daar heb je mijn gezamelde recensies niet goed gebestudeerd, hoor.
Hoe kom je daar nu bij?
Daar heb je mijn gezamelde recensies niet goed gebestudeerd, hoor.
... Ik heb een hoop recensies geschreven.Ik zie geen enkele recensie! Ook niet verzameld.
Een recensie is een aparte topic oftewel een review over een dvp.
Zie ook topic: "Oproep om reviews te blijven schrijven".
In deze thread graag over het onderwerp Salon Bali schrijven, als nieuwkomer anderen instrueren hoe en wat te doen kan in PM of in een andere thread, dank u.Dat heeft verband met elkaar Bezig houden met de dames (welke wel en welke niet) lees je in de recensies onder anderen.
Zijn er 's avonds andere dames na de shift, die er overdag niet zijn? Betere keuze?Openingstijden van 10 tot 22 uur, 4 kamers en meestal tussen de 8 a 10 dames, in de ochtend vaak rustig, shift wisseling tussen 16 en 17 uur.
Als er na de shift dezelfde dames zouden zitten, kan men het bijna geen shift meer noemen ;-)Zijn er 's avonds andere dames na de shift, die er overdag niet zijn? Betere keuze?
dat is de keuze van de dame, waar is je respect?Ik had me voorgenomen om nooit meer erheen te gaan. Was laatst in de buurt... toch wel weer nieuwsgierig en naar binnengelopen. 3 oudere dames aanwezig, met maya naar de kamer gegaan. Pzc was wel lang en lekker, vroeg of ze me ballen ook wel mee wilde nemen en tot me verbazing zei ze dat ze dat niet doet. In me kleine 25 jaar wandelen heb ik dat nog nooit meegemaakt!! Kleine brian neem je wel zonder rubber in je mondje maar de ballen likken daar doe je niet aan? Dat wilde ik alleen even kwijt. Oja, ze werkt van vrijdag tot en met zondag.
Brian
10% is 10%Zo effe uit de broek laten hangen, 5€ fooi
Heel eenvoudig, je hoeft niet aan te bellen, de deur kan open, dan sta je meteen binnen in een klein halletje met links van je een bank waarop soms de gastvrouw Ellen zit, of ze zit in haar kantoortje daar tegenover. Iets verder doorlopend zie je links van je de 'huiskamer' waar je rond kunt kijken, een keuze maken en een dame uitnodigen om jou voor te gaan naar de kamer.Hoe is de entree
Als je gewoon heel vriendelijk bedankt en bijvoorbeeld zegt dat je een andere keer terugkomt is er niemand die je wat maakt.kun je hier ook een drankje drinken aan de bar of is het binnen komen en gelijk met een dame naar de kamer? Als er geen interessante dames aanwezig zijn kun je dan makkelijk weer naar buiten en later terug keren of wordt dit niet gewaardeerd.
Heb ik nooit op gelet. Ik kan die cups ook niet inschatten.Zitten bij Bali ook mollige dames met grote borsten cup E en groter?
Ik denk het wel maar ik vertrek zelf altijd na een keer ;-) Wanneer je gul bent en niet gierig is er best veel mogelijk, ruimhartigheid werkt dan twee kanten op.En als je 1 uur boekt mag je dan ook meerdere keren klaarkomen, of is het na de eerste keer gebeurt.
Wanneer je gul bent en niet gierig is er best veel mogelijk, ruimhartigheid werkt dan twee kanten op.
Een bankbiljet valt ook bij velen in de smaak.En zo is het! Wie goed doet, goed ontmoet. Neem bijvoorbeeld een aardigheidje voor de dame mee. Een klein doosje chocolade doet het bij de meeste dames altijd goed.