Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaria!!Ok
Anders
Wie oogt jong en heeft goede service
Colombiaanse Maria. Een heerlijke vrouw. Leeftijd waag ik me niet aan.Ik vraag me af of degene die ik daar Mia noem dezelfde is die je Maria noemt.
Weet je op welke dagen ze werkt?Voor mijn oude ogen is Mia vrij jong en energiek/enthousiast.
Ik was er laatst nog en die wandspiegel was er gewoon hoor!Sinds Covid zijn de echte toppers niet meer teruggekeerd. Sandy was echt een topper. Leuke Hollandse meid met rondingen op de juiste plekken.
Ik vind het waardeloos dat ze nu die wandspiegel in de kelderkamer hebben weggehaald.
Ik bedoel die grote kamer in de kelder. Die spiegel loop over de hele breedte van de kamer. Melissa zei dat Ellen had geklaagd over de vieze vingerafdruk die achterbleven.Ik was er laatst nog en die wandspiegel was er gewoon hoor!
Die paar vingerafdrukken doen afbreuk aan de luxe inrichting.Ik bedoel die grote kamer in de kelder. Die spiegel loop over de hele breedte van de kamer. Melissa zei dat Ellen had geklaagd over de vieze vingerafdruk die achterbleven.
Ben ook van plan om komende week hier eens langs te gaan en ben ook een 30-er, dus ik ben benieuwd.Dames zijn gemiddeld rond de 50 jaar en schrokken dat ik daar stond als 30er.
Ben ook van plan om komende week hier eens langs te gaan en ben ook een 30-er, dus ik ben benieuwd.
Wil eigenlijk even langs voor een enkel goeie professionele blowjob (pmc). Hebben jullie dan nog tips wie hiervoor te kiezen? Springt er iemand uit op oraal gebied?
Wat ik wel weet, is dat je de juiste dame uit moet kiezen. Vandaag langs geweest en ik kon net zo goed me briefje van 50 om me lul heen doen. Wat een saaie dode dame. Als er iemand is die mij kan helpen bij haar naam graag. Ze is best wel vol, cup c/d, heeft een raar Nederlands accent en is vermoedelijk Zuid-Amerikaans.Weet iemand welke dame op dit moment bij salon Bali goede service verleent en onder de 50 is??
gewoon even ellen bellen (020) 682 27 82zo ongeveer een jaar geleden werkte er Duitse vrouw ongv 50 jaar kort blond haar weet iemand of ze daar nog werkt en zo ja welke dagen
Gryphon hoeveel kosten die meiden daar?gewoon even ellen bellen (020) 682 27 82
Je koopt geen meid !Gryphon hoeveel kosten die meiden daar?
Het zijn geen meiden.Gryphon hoeveel kosten die meiden daar?
Cristina toch? Met enorme dikke tieten. Al lang niet meer gezienzo ongeveer een jaar geleden werkte er Duitse vrouw ongv 50 jaar kort blond haar weet iemand of ze daar nog werkt en zo ja welke dagen
Waren het maar meiden daarHet zijn geen meiden.
Behandel ze met respect.
Het zijn dames!
Wat dan zijn het bejaarden?Waren het maar meiden daar
Precies!Wat dan zijn het bejaarden?
Je bent er (minimaal) al 2 keer geweest, dan weet je dat toch wel?Zijn ze Zondag ook open? Zo ja, hoe is met de beschikbare dames gesteld?