Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZolang je van Merel maar afblijft danDestiny alweer weg? Dat is nu al de 3e keer dat er een dame weg is nadat ik der 1x gedaan heb...
Dat is vd weinigen die, gelukkig voor jou, is geblevenZolang je van Merel maar afblijft dan
Beste L.B.En is er toevallig iemand die iets meer kan zeggen over Nina ?
Ziet er op de fotos in ieder geval uit als iemand waarover ik wel een recensie zou willen schrijven, maar enige voorkennis of die fotos wel kloppen, en welke evt. extras ze aanbied zou wel prettig zijn...
Dank, maar waar heb je die recensie geplaatst?Beste L.B.
Foto's bij Rendez Vous zijn nooit de echte weergave van de dame.
zojuist een recensie over Nina toegevoegd, ter lering en vermaak
Ja inderdaad maar het was niet mijn dag dus liever andere keer .was met de gedachte gegaan voor Nina .maar dom van mij geen afspraak gemaaktJammer voor je. Maar uiteraard mag je daar ook een review over schrijven ;-)
De review is er nog steeds, zo juist gelezen. Denk niet dat Nina veel klanten hier gaat werven.En vervolgens werkt ook de screenshot niet. Vreemd hoor. Ik had 'm wel gezien. Was niet zo'n beste date, maar waarom deze review nou weggehaald is? Was verder een normale review.
Ik ken ze niet allemaal maar Kim -Chantal - Amanda - vind ik alle drie toppers ze zijn lief en aardig en geven je heerlijke sex met aandachtWie is de topper in dit huis als het gaat over GFE?
Vergeet Britt niet, is super leuk… Lois ook gehad en is ook top!Ik ken ze niet allemaal maar Kim -Chantal - Amanda - vind ik alle drie toppers ze zijn lief en aardig en geven je heerlijke sex met aandacht
ik kan me vergissen, maar is dit niet Wendy die voorheen bij DS in Den Haag werkzaam was.Iemand ervaring met Wendy? Lengte 1.76 m, Cupmaat F, zwart lang haar en groene ogen.
Heeft ze een strak lichaam, leeftijd inschatting?
Kan geen foto zien en niemand schreef een review of benoemde haar.
Ik val op het type Latina met een mooie ronde kont, grote stevige natural boobs met zwart haar.
Amber of JoyIk wil binnenkort een bezoekje brengen aan RVP. Ik ben gek op jongere (20-30) dames (zelf ben ik 29) met een mooi slank figuur, die goed zijn in GFE. Met welke dame moet ik afspreken?
Bedankt!Amber of Joy
Amber is jong idd. Joy is ook jong maar niet slank slank. Meer curvy.Bedankt!
Mijn top 3 Kim - Chantal - Danielle (was Laura )Mijn top 3:
* Tineke
* Kim
* Chantal
Ik de k het niet volgens mij is de foto weleens meer gebruikt .maar weet het niet helemaal zekerHeeft iemand ervaring met Skye. Is zij het echt op de foto?