DeBrabander
Wandelaar
Van Tineke, Angel en Romy weet ik dat ze een borstvergroting hebben gehad. Zijn er meer dames bij rvp die een dergelijke operatie hebben ondergaan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKim is in elk geval puur natuur met een heerlijke F cupVan Tineke, Angel en Romy weet ik dat ze een borstvergroting hebben gehad. Zijn er meer dames bij rvp die een dergelijke operatie hebben ondergaan?
Er worden wel vaker foto's van andere dames gebruikt daar. Angel ook bijvoorbeeld.Ik zie een nieuwe dame genaamd Skye op de site staan. De foto doet mij erg denken dat dit de dame is die enkele jaren geleden onder de naam Lola in Made werkzaam was. Iemand al enige ervaring?
er staat nu een 2e foto bij dat profiel, ik heb die in het verleden precies nog eens tegengekomen bij een andere naam?Ik zie een nieuwe dame genaamd Skye op de site staan. De foto doet mij erg denken dat dit de dame is die enkele jaren geleden onder de naam Lola in Made werkzaam was. Iemand al enige ervaring?
Klopt, die is ook van Lola vroeger. 100% zekerer staat nu een 2e foto bij dat profiel, ik heb die in het verleden precies nog eens tegengekomen bij een andere naam?
Belde om een afspraak te maken en de gastvrouw bevestigde dat het gaat om de Lola van een jaar of 4 geleden. Vrijdag weet ik het zeker.Klopt, die is ook van Lola vroeger. 100% zeker
Zou ze ook graag eens bezoeken, kijk al uit naar uw recensie, veel plezier alvast!Belde om een afspraak te maken en de gastvrouw bevestigde dat het gaat om de Lola van een jaar of 4 geleden. Vrijdag weet ik het zeker.
Mooi! Ben benieuwd!Belde om een afspraak te maken en de gastvrouw bevestigde dat het gaat om de Lola van een jaar of 4 geleden. Vrijdag weet ik het zeker.
Goeie date?Mooi! Ben benieuwd!
Amanda is een spontane Poolse dame praat netjes Nederlands .ze houd van zoenen kan heerlijk pijpen tot het einde ze vind het ook fijn met hulp middelen een cock ring die trilt en zij vind het heerlijk als je ze met een vibrator verwend .ze is ook heel lief ,voor mij een nadeel ze heeft kunst tieten verders is dit meisje een goeie date ,waar je met rode wangen en oortjes naar huis gaat .ga naar haar en genietIemand ervaring met 1 van de 3 nieuwe? Wendy , Amanda of Layla
Erg geïnteresseerd in Amanda.
(Al de andere nieuwe zag ik al reviews van )
Als iedereen wacht tot er een recensie is, dan gaat er niemand…Nog ervaringen met Lois, Bibi of Layla? Aangezien de recensies zo hard niet gaan hier tov het oude hookers..
Klopt. Maar je moet toegeven dat het op de vorige site 10x beter was dan hier.Als iedereen wacht tot er een recensie is, dan gaat er niemand…
Ik kom er wel maar met de verkeerde meiden voor joumaar ik denk dat je gerust de eerste mag zijn .er zijn daar bijna geen verkeerde dames om mee af te sprekenAls iedereen wacht tot er een recensie is, dan gaat er niemand…
Daarom liggen ze er. nu uitKlopt. Maar je moet toegeven dat het op de vorige site 10x beter was dan hier.
Kan het morgen vertellen. ga er morgen heen voor Nina ,laat het wetenEn is er toevallig iemand die iets meer kan zeggen over Nina ?
Ziet er op de fotos in ieder geval uit als iemand waarover ik wel een recensie zou willen schrijven, maar enige voorkennis of die fotos wel kloppen, en welke evt. extras ze aanbied zou wel prettig zijn...
ik kwam haar tegen in de lineup, ze is heel klein! Meer kan ik er verder niet over zeggen.En is er toevallig iemand die iets meer kan zeggen over Nina ?
Ziet er op de fotos in ieder geval uit als iemand waarover ik wel een recensie zou willen schrijven, maar enige voorkennis of die fotos wel kloppen, en welke evt. extras ze aanbied zou wel prettig zijn...
sorry mannen is een andere dame gewordenKan het morgen vertellen. ga er morgen heen voor Nina ,laat het weten