Sander Schimmelpenis heeft uw wensen verhoord.Heeft er iemand ervaring met katje bij rvp in Made ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSander Schimmelpenis heeft uw wensen verhoord.Heeft er iemand ervaring met katje bij rvp in Made ?
Oh ja, Sanne is eindelijk terug. Zij is echt een schatje. Kan heerlijk pijpen met die mooie blauwe ogen van haar. Snel maar weer eens opzoeken.Balen... Ilse stond voor mij bovenaan de lijst van dames om kennis mee te maken. Is er alleen met alle lockdowns enz. nooit van gekomen.
Aan de andere kant, er staat wel weer een Sanne op de site. Als dat dezelfde is die daar eerder heeft gewerkt is dat nu een tweede kans ipv een gemiste kans.
Had afgelopen week een afspraak met haar, maar helaas was ze er niet. Wel ruim een half uur gewacht en toen ze er nog steeds niet was gelukkig nog een half uur met Britt kunnen doorbrengen. Was heel lekker en gezellig!Heeft iemand ervaring met Juliette, RDV Made ?
Hoe oud is ze en is ze echt naturel rood? Alle info welkom. Vooral is ze leuk ;-)
ik heb 2 keer een afspraak gemaakt 1 keer kwam ze later en een keer ook later en uiteindelijk helemaal niet meer,Had afgelopen week een afspraak met haar, maar helaas was ze er niet. Wel ruim een half uur gewacht en toen ze er nog steeds niet was gelukkig nog een half uur met Britt kunnen doorbrengen. Was heel lekker en gezellig!
Tijdje terug een half uurtje met Lauren afgesproken. Heeft een licht accentje maar praat wel goed nederlands. Lekker spontaan ook. Ik vond het een hele mooie naturelle meid zonder filler onzin enzo. Mooi figuur met heerlijke kont en schuddende borsten in missio, en prachtige blauwe ogen. Service vond ik wel ok maar niet direct herhalingsgevaar voor mij. Zou zeker een gokje wagen, kwa looks zeker blind date waardig.Ervaring(en) met Lauren, Alicia of Violet?
Ga ik zeker doen, net nieuw hier maar ik ga zeker delenKom er sinds kort regelmatig, heb nu zes dames bezocht. Allemaal prima en allemaal anders. Antwoord op je vraag is niet zo eenvoudig, de ene dag vind je GFE het lekkerste en de andere keer PSE weer geweldig.
Het huis is sowieso top, vergelijkbaar in kwaliteit met Salon 261.
Zou gewoon bij de A beginnen en eindigen bij de Z
En niet te vergeten: hou ons op de hoogte van je bezoekjes!
Alicia is van Afrikaanse origineZijn er bij RVP ook dames met Aziatische of Afrikaanse roots?