Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet dat Dina (voorheen werkzaam bij Huize Sandra) nu Violet heet bij Rendez Vous.Weet iemand of de zusjes Cassandra en Dina nog werkzaam zijn? Werkte een aantal jaar geleden bij HS in Breda,
Twee krullenbollen
Nee, ik wacht op de terugkeer van Angel…..of is ze al terug?Iemand al ervaring met Maya?
Mogelijk hebben ze een storing met de site......is rendez vous gesloten hun website is niet meer te bereiken
Laatste keer dat ik binnen ben geweest wel gezien. Twijfel nog of ik er een keer mee naar een kamer wil. Ze is echt extreem slank, tot het punt waar ik het niet echt mooi meer vind.Iemand al ervaring met Maya?
Maya is echt slank:welk van dames van dit huis is echt slank zonder buikje? laatste keer afspraak gemaakt met een dame , omschrijving is super slank maar in het echt is toch een tegenvaller.
Angelwelk van dames van dit huis is echt slank zonder buikje? laatste keer afspraak gemaakt met een dame , omschrijving is super slank maar in het echt is toch een tegenvaller.
Tijdje terug een half uurtje met Lauren afgesproken. Heeft een licht accentje maar praat wel goed nederlands. Lekker spontaan ook. Ik vond het een hele mooie naturelle meid zonder filler onzin enzo. Mooi figuur met heerlijke kont en schuddende borsten in missio, en prachtige blauwe ogen. Service vond ik wel ok maar niet direct herhalingsgevaar voor mij. Zou zeker een gokje wagen, kwa looks zeker blind date waardig.
Merel.welk van dames van dit huis is echt slank zonder buikje? laatste keer afspraak gemaakt met een dame , omschrijving is super slank maar in het echt is toch een tegenvaller.
welk van dames van dit huis is echt slank zonder buikje? laatste keer afspraak gemaakt met een dame , omschrijving is super slank maar in het echt is toch een tegenvaller.