Voormalig lid 3732
Stamgast
Iemand al een ervaring met Vanessa?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk had vandaag een afspraak met Vanessa. Telefonisch contact was vlot en vriendelijk. Afspraak gemaakt. Ik kom mooi op tijd toe en blijkt ze ondertussen bezet te zijn voor nog een uur... Ik heb hier al gelijkaardige zaken gelezen, zo gaat het niet lang blijven duren vrees ik.Iemand al een ervaring met Vanessa?
Bedankt voor de informatie. Ik moet er tweemaal driekwartier voor rijden en was nog aan het twijfelen tussen paar andere op mijn wishlist.Ik had vandaag een afspraak met Vanessa. Telefonisch contact was vlot en vriendelijk. Afspraak gemaakt. Ik kom mooi op tijd toe en blijkt ze ondertussen bezet te zijn voor nog een uur... Ik heb hier al gelijkaardige zaken gelezen, zo gaat het niet lang blijven duren vrees ik.
Ik heb idd ook 40 min heen en 40 terug gereden voor niets... Zal nog even afwachten nu.Bedankt voor de informatie. Ik moet er tweemaal driekwartier voor rijden en was nog aan het twijfelen tussen paar andere op mijn wishlist.
Ik zou vrijdag eens gaan , maar heb daar toevallig gepasseerd voor mijn werk , klopt dit dat er 2 of 3 huisjes achter een huis staan en is een klein weggetje met keien en je moet je parkeren langs de grote weg tussen bomen ? Ik hou jullie op de hoogte als ik vrijdag ga ....
Hoe discreet is het als je langs de grote baan moet parkeren? Volgens Google Streetview is er geen echte parkeerstrook, en in de villawijk ernaast ook niet.Het is een aarde/keien(stenen) dood lopende weg die tot aan het huis loopt, zeer discreet en ver van de grote weg
Het is de andere straat in niet deze vd paaltjes, deze weg volgen. Dan rij je langs de sporen tot aan het huisHoe discreet is het als je langs de grote baan moet parkeren? Volgens Google Streetview is er geen echte parkeerstrook, en in de villawijk ernaast ook niet.
Of parkeert iedereen zich aan de paaltjes, en gaat dan nog 300m te voet? 'k Weet niet of je daar van de brandweer mag staan..
Bekijk bijlage 30119
Ik heb mij gewoon voor het huis geparkeerdDus je kan aan het huis zelf parkeren? Was me niet duidelijk uit de twee quotes.
Inderdaad, er is plaats voor zo'n 3 tot 4 auto voor de voordeurDus je kan aan het huis zelf parkeren? Was me niet duidelijk uit de twee quotes.
Zou dit een kleine of grote dame zijn?Nieuwe dame daar. Al iemand langs geweest?
Lara best GFE bij Relaxdreams!!!!
Een klasse huis , waar u warm en hartelijk ontvangen, wordt door de charmante gastvrouw, die al uw wensen zal proberen te vervullen .Zijnold.redlights.be
Laat eens weten hoe het was, en of foto's beetje kloppenZal morgen eens paseren om haar te checken.
Had de foto ook gezien ziet er mij classy uit.
En hoe was het?Laat eens weten hoe het was, en of foto's beetje kloppen
Bestaat er al review over die paola?Hallo.
Ben er pas deze middag geraakt, maar wie zag ik daar ook: Paola dus de keuze was snel gemaakt.
Die Karolina is niet mis , maar geen kleintje.
Wel een mooi natuurlijk figuur.
Professionele foto's maken de meisjes altijd mooier dan in het echt. Moest er niks anders zijn geweest had ik zeker eens uitgetest
Dan lijkt het wel ok... Ik heb een hekel aan een vuile badkamer en dito matrasovertrekken...Het pand en kamer zijn als de prijs basic.
Wel een nette badkamer voor op te frissen.
Wat betreft hygiëne en netheid wel okay.
Al paar keer geweest daar en was steeds alleen.. meestal trio 150€ 1uMaar wel lekker gehorig. Als er in de kamer naast u een nummertje wordt opgevoerd, geniet je mee van het kreunen en hijgen van de betrokken personen. Dus ook als jij eraan begint, horen ze u ernaast. Kan leuk zijn, maar ook storend, is hoe je het bekijkt....
Zijn de dames tijdens een trio ook actief met elkaar bezig of is dit enigszins beperkt?Al paar keer geweest daar en was steeds alleen.. meestal trio 150€ 1u
Ik heb liever dat ze bezig zijn bij mij , hangt van dame tot dame af… sommige doen cimZijn de dames tijdens een trio ook actief met elkaar bezig of is dit enigszins beperkt?
Weet je of kidm mogelijk zou zijn bij de dames daar?