Algemeen Relaxdreams, St. Denijs Westrem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Kiara?
Vandaag Kiara bezocht. Een Colombiaanse met een stevige poep. Tongzoenen deed ze niet, pzc 5' om daarna zo snel mogelijk het rubbertje erover te trekken. Vingeren ook niet toegestaan. Beffen kon maar moest ook voorzichtig. Missio geen probleem. Als je de diensten van Sisi kent dan is Kiara een no go. Ze verblijft normaal in Tenerife, haar Engels is zeer basic.

Laatst bewerkt:
Vandaag ook eens Kiara bezocht. Toffe Colombiaanse met de typische latina vormen.
Voor 70 euro half uurtje, tongzoenen, PZC en NMC in 3 standjes was geen probleem.
Praatje achteraf was inderdaad wat moeizaam omdat mijn spaans wat roestig is... Maar al bij al een leuke ervaring gehad, wat ik noem, value for money.

Vandaag ook eens Kiara bezocht. Toffe Colombiaanse met de typische latina vormen.
Voor 70 euro half uurtje, tongzoenen, PZC en NMC in 3 standjes was geen probleem.
Praatje achteraf was inderdaad wat moeizaam omdat mijn spaans wat roestig is... Maar al bij al een leuke ervaring gehad, wat ik noem, value for money.
Amai, wat een verschil. Ik heb 45' geboekt in de voormiddag en tongzoenen deed ze niet. Misschien was ze 's avonds meer opgewarmd. Enkel kussen op de mond. Ze sprak wel basic Engels.

Amai, wat een verschil. Ik heb 45' geboekt in de voormiddag en tongzoenen deed ze niet. Misschien was ze 's avonds meer opgewarmd. Enkel kussen op de mond. Ze sprak wel basic Engels.
Heb het hier al meermaals geschreven dat er een wederzijdse klik moet zijn.
Voel je al meteen al ze de kamer binnenkomen om zich te presenteren.
Heb er al sommige gehad van bij het welkom zeggen dat er al een tongzoenen is.
Dan weet je meteen wel hoe laat het is en dat ze jou msg de dame in kwestie.

Heb het hier al meermaals geschreven dat er een wederzijdse klik moet zijn.
Voel je al meteen al ze de kamer binnenkomen om zich te presenteren.
Heb er al sommige gehad van bij het welkom zeggen dat er al een tongzoenen is.
Daar kan ik me helemaal in vinden, net hetzelfde voor mij.
Bijna altijd vraag ik ook een tongkus alvorens te betalen.

Al iemand bij de nieuwe Dana langs geweest?
Zonet bij geweest. Een Colombiaanse met een mooi snoetje. Heeft een buikwandcorrectie ondergaan zo te zien. Stevige kont maar alles mooi in proportie zoals een echte Latina. Fotos op de site kloppen. Geen TZ maar wel na een tijdje zoentjes op de mond, vooral tijdens de daad.
Lekkere PZC gekregen waarbij wat spuug werd gebruikt. Daarna zij on top en vervolgens na een tijdje afgemaakt in doggy. Heeft lekkere naturelle borsten, met in elke tepel een piercing, en waar je heerlijk mag aan zuigen. Ze is wel vriendelijk.
Na afloop ook nog een deugddoende rug/benen-massage gekregen. Blijft daar slechts enkele dagen, beetje onnodig een echte recentie te schrijven dus. Spreekt enkel Spaans. Herhalingsgevaar 7/10.

Terug
Bovenaan Onderaan