Dag,
Weet er iemand iets over Simona? Ik kon er niks over vinden. Zijn de foto's recent? Mooi uiterlijk? Tongzoenen?
Ik zou graag een trio ervaring willen meemaken en dit kan voor een zeer schappelijke prijs bij relaxdreams, ik twijfel vooral tussen Luna, Simona of Elena.
Ik heb dit nog niet vaak gedaan, relatie kort geleden beëindigd dus ik heb enkele vraagjes…
als ik voor een uur trio betaal en ik kom 2x snel
Klaar bijvoorbeeld na 30min. Stopt dan alles? Of blijven ze nog even gezelschap houden en naspel doen tot het einde? Ik hou enorm van tongzoenen en pijpen (nog meer dan seks zelf) dus dat zoek ik echt veel tongzoenen en knuffelen. Wie raden jullie mij daarvoor zeker aan?
Ik zie goeie feedback over zowel Luna als Elena maar ik vind niks over Simona… Luna en Simona spreken mij wel erg aan…. Sarita is wel mooi maar ik las hier uiteenlopende feedback over tongzoenen en haar uiterlijk
Ik wil heel graag lang voorspel en vooral veel tongzoenen zit ik dan juist met Luna en Elena alleszinds? En heeft iemand ervaring met de meiden nu beschikbaar in een trio? Wie is bijvoorbeeld een goeie combo en/of ingespeeld op elkaar?
Is een trio hier überhaupt goed bij deze meiden in dit huis of neem ik gwn 2 meisjes na elkaar?
Alvast heel erg bedankt om mijn vele vragen te beantwoorden
Vriendelijke groetjes