Ben ook naar Mila geweest.
En ik moet zeggen: ik was heel positief verrast.
Ze droeg even een mooi rood kleedje bij binnenkomst waar haar borsten strak in gespannen stonden. Gelukkig kregen die snel de vrijheid en toonde ze haar lichaam in vol ornaat. Ik lees hier dat het fake borsten zijn, maar die zijn dan toch goed gelukt: zeer mooie vorm en lekker zacht. Net als haar mooie kutje dat fris geschoren was. Haar toegangspoort is zoals ik ze het liefste heb: discrete schaamlippen die smeken om aangeraakt te worden, maar geen stukken vlees die er centimeters uithangen
Ze begon met de massage. En ze begon ook snel te teasen. Terwijl ze mijn billen en benen masseerde passeerde ze bijna altijd langs mijn ballen. En wat ik super erotisch vond: ze ging ook steeds over mijn kontgaatje terwijl ze er telkens een vinger een beetje instak. Elke keer deed ze dit een beetje dieper zodat mijn prostaat al snel zijn geluk niet op kon.
Na het echt veelvuldig teasen was mijn penis al behoorlijk in vorm geraakt. Lang geleden dat ik zo'n harde erectie heb gehad bij een Thaise dame. Dat was haar ook niet ontgaan en ze begon me spontaan zonder condoom te pijpen. En niet voorzichtig maar vol overgave nam ze mijn dikke grote paal volledig in haar mondje. Het blijft een raadsel voor mij hoe zo een frêle Thaise meid mijn 20cm helemaal in haar mooie mondje krijgt.
De combinatie pijpen/aftrekken zat ook goed bij haar: terwijl ik in haar mond bewoog had ze mijn penis dikwijls ook onderaan vastgeklemd waardoor hij zo mogelijk nog harder werd.
Ze ging een hele tijd zo door, terwijl ze ook weer enkele vingers gebruikte om mijn anus ook diep te verwennen. Ik heb haar zo toch een kwartiertje laten werken tot het echt niet meer te houden was. Het sperma spoot krachtig uit mijn penis in zeker zes of zeven overvloedige golven waardoor ze heel wat opruimwerk had. Ik kom altijd nogal explosief klaar maar nu lagen er op het hele bed witte klodders van mijn verse warm zaad.
Het toffe aan Thaise meisjes is ook dat je niet dadelijk weg moet na de ontlading. Er was zeker nog twintig minuten over, zodat ze mij opnieuw zacht begon te masseren. En al heel snel zat ze opnieuw aan mijn lul, die hier gretig op reageerde en opnieuw heerlijk hard werd. Het orgasme dat ik enkele minuten ervoor had gehad was echter zo intens dat precies al mijn zaad verschoten was. Ze bleef nog even proberen en ze wou hem ook nog in haar kutje voelen pompen, maar dit zal voor een volgende keer zijn.
Ik keerde heel tevreden terug, al denkend hoe ik mij de volgende keer ga laten verwennen. Maar ik denk dat ze voor mij al dicht tegen de perfectie zat. Misschien ga ik volgende keer vragen of ik mijn zaad in haar mondje mag spuiten: ik vind het heel geil het dan uit haar mond te zien druipen én het scheelt heel wat opkuiswerk.