Algemeen reis naar Filipijnen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je een hotel boekt voor 2 personen kun je minimaal 1x een dame meenemen.
Je hebt immers voor 2 personen betaalt, wil je iedere dag een andere dan zal het lastiger zijn.
Maar ik denk dat als je op die plaatsen 1 goede dame gevonden hebt je haar ook beter een dag of 2/3 kunt aanhouden.
Het is immers geen Pattaya waar je duizenden dames in bars kunt treffen.
Ik heb in alle klasse hotels of appartementen overnacht, nooit 1 probleem ondervonden. Altijd wordt de dame ook geregistreerd en soms wordt de identiteitskaart ingehouden aan de balie.
Ik boekte idd een kamer voor 2 en heb nooit bijbetaald, zou daar niet teveel zorgen over maken. De keuze van de dames is een andere 😉
 
Heel leuke bijdrage. Bedankt daarvoor.
Ik moet nog een paar manden wachten om er te geraken, maar ik kijk uit naar nieuwe ervaringen. Al mijn vluchten zijn geboekt. Ik begin in Cebu. Nadien naar Panglao (Bohol). Van daaruit vlieg ik naar El Nido en nadien Borocay, om te eindigen in Davao.
Ik moet niet elke dag een Pinay-poes hebben, want ik wil ook nog wel andere dingen zien en doen. Maar ik zal er heel zeker wel van gaan proeven. Zal eind januari PinaLove en Tinder installeren.
Maar mijn vraag naar een joiner friendly hotel blijft, zeker voor Panglao en El Nido. Van de aangeschreven hotels heb ik enkel negatieve reacties gekregen. No outside guests.
Vandaar dus nog eens mijn oproep. Een joiner friendly hotel in El Nido en Panglao. Voor deze plekken is niets te vinden voor deze plekken.

Bedoel je Citadines Hotel in Cebu centrum? Kwam dat tegen op Agoda en ziet er best heel leuk uit. Is het guest friendly?
Ik heb daar toch geen problemen gehad. De receptie was op de 9de verdieping. Je hebt een soort balie in de inkomhal. Ze moet enkel haar identiteitskaart tonen.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
42.658
Berichten
828.035
Leden
34.632
Nieuwste lid
jackcarver058
Terug
Bovenaan Onderaan