Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oh haha dus maandag is hetzelfde idee goed om te weten..
Ik hoop inderdaad op een rustige donderdag!
Azzurra was vooral op mij werpen en overal aan zitten.. meer man is niet erg maar gedraag je fatsoenlijk..
Denk dat maandag nog heftiger door jou word ervaren. Maar had het idee dat sommige dames hier weinig problemen mee hadden en wel van konden genieten.
Volgens mij waren er wel 40 koppels binnen. Misschien wel meer. En voor elke dame 4 mannen of zo.
En achter de leukste / jongste dames liepen natuurlijk de meeste kerels. Dus jou gezien te hebben, bereid je maar voor.

Denk dat maandag nog heftiger door jou word ervaren. Maar had het idee dat sommige dames hier weinig problemen mee hadden en wel van konden genieten.
Volgens mij waren er wel 40 koppels binnen. Misschien wel meer. En voor elke dame 4 mannen of zo.
En achter de leukste / jongste dames liepen natuurlijk de meeste kerels. Dus jou gezien te hebben, bereid je maar voor.
Ja maar 40 koppels klinkt dan weer beter.. bij Azzurra was het 5 koppels ofzo en 50 mannen.. dan klinkt dit nog steeds beter hahaha
En dank je voor het compliment..
Ik zal vrijdag laten weten hoe het was 😉👌

Wij zijn een koppel en gaan volgende week naar Hotstore in de hoop dat ze er geneukt wordt.

(Ons vorige zoekertje werd hier en op "afspreken" eraf gezwierd dus kan iemand uitleggen hoe we kenbaar maken dat ze gratis aangeboden wordt om genomen te worden?)
We waren er gisteren, vijftal man geneukt, fijne ervaring.
Volgende keer daagt hopelijk iedereen op die zegt dat ze komen, van de zeven man waar we hier contact hadden was er effectief 1 iemand van girlsreview opgedaagd.
Teleurstellend.
Gelukkig wel wat volk van fetlife, en toevallige passanten.

Voor haar eerste minigangbang zeer geslaagd!

We waren er gisteren, vijftal man geneukt, fijne ervaring.
Volgende keer daagt hopelijk iedereen op die zegt dat ze komen, van de zeven man waar we hier contact hadden was er effectief 1 iemand van girlsreview opgedaagd.
Teleurstellend.
Gelukkig wel wat volk van fetlife, en toevallige passanten.

Voor haar eerste minigangbang zeer geslaagd!
Blij dat te horen. Hoe laat waren jullie daar? Had jullie enkele berichten gestuurd omdat ik in de regio was en zeker kon afkomen...

Terug
Bovenaan Onderaan