Net terug van mijn eerste Filippijnen trip. Op voorhand had ik Tinder geïnstalleerd en eens gekeken wat er op de verschillende plekken te vinden was. Ten eerste zeer veel ladyboys, dan de grote meerderheid die enkel op zoek zijn naar een long term relationship en slechts enkelen die te vinden waren voor iets casual of enkel plezier. Had met enkelen contact gezocht, maar vaak, na enkele berichtjes, lieten ze niets meer horen.
Eerste stop: Cebu city. Ik verbleef in het Citadines hotel. Heel leuk en op een goede locatie. Je gast moet ID afgeven en registreren in een boek. Geeft mij altijd een extra veilig gevoel. En ze doen helemaal niet moeilijk. Eerste date met een hele leuke ladyboy, Carmen. 23 jaar, heel mooi en vrouwelijk gezicht en lijf, een heerlijke en zacht aanvoelende B-cup en een leuke neukstaaf van een 17 cm. Eerst mekaar lekker opgewarmd nog met kleren aan om dan samen onder de douche te gaan waar we het spel verderzetten. Kussen, pijpen, rimmen, kwam allemaal aan bod. Dan afgedroogd en naar bed waar we hebben verdergespeeld en ook mekaar, safe weliswaar, hebben geneukt. Mocht uiteindelijk in haar mondje klaarkomen maar slikte niet door. Dan heeft ze me nog een deugddoende massage gegeven en is dan vertrokken. Schade 4000 Pesos.
Verder vond ik Cebu een beetje tegenvallen. 's Avonds op straat vooral veel agressieve, afgeleefde straathoeren. In de Araya Mall ben ik ook eens gaan rondstruinen, maar echt niets gevonden.
De laatste avond nog een mooie Tinder meid naar het hotel laten komen, maar ik ben haar naam al vergeten. Ze zag er prachtig uit, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Wilde 5000, maar heb maar 3000 gegeven.
Volgende stop: Panglao, Bohol. Weinig actie op Tinder en geen freelancers gevonden. Maar van daaruit kan je wel leuke uitstapjes ondernemen naar oa Chocolate Hills. Ik had hier ook niet echt veel behoefte aan gezelschap.
Dan naar El Nido, Palawan. Leuke bestemming en van daaruit ook enkel leuke boat tours gemaakt. En hier viel ik blijkbaar goed in de smaak bij Anna, die een eigen tour bureau heeft. Had haar voor mijn reis al gevonden via internet. Had dan 2 tours online geboekt via haar. De eerste berichten waren vooral zakelijk maar veranderden dan naar meer vriendschappelijk. 34 jaar, gescheiden, 2 kinderen en niet meer op zoek naar een vaste relatie. Haar bedrijfje loopt goed en voor het geld moet ze haar benen niet openen. Maar wel in voor iets casual.
Ze is 2 nachten bij mij gebleven en ik 1 nacht bij haar, in haar gezeliig en mooi huisje. En ik had al zeer goede punten gescoord door haar een grote doos Leonidas mee te brengen. Wanneer we samen waren gingen alle remmen los en was echt alles mogelijk. Wel steeds safe geneukt. Was voor beiden belangrijk. Verder een echte GFE. Eerst samen iets gaan eten, iets gaan drinken en dan later een warme verderzetting. Echt mijn beste revaring gedurende de ganse trip. En geen gedoe achteraf. Nog een paar vriendelijke berichtjes uitgewisseld en wat foto's gestuurd van mijn volgende bestemmingen, and that's it. Ze heeft ook nooit geld gevraagd of gewild, maar ik heb wel telkens eten en drinken betaald, en vervoer.
Volgende stop: Boracay. Tegenvaller. Heel druk, geen interessante acties op Tinder en nogal wat afgeleefde strandhoeren tijdens de avonduren. Wel een leuke bar vlakbij Red Coconut Hotel. Exit. Een haast bruine kroeg, met een live band en blijkbaar toch enkele freelancers, maar die buiten mijn smaakcategorie vielen. Of misschien was ik te laat, of te vroeg. Maar na de weergaloze nachten in El Nido, was de nood ook niet echt groot.
Dan maar naar de volgende: Davao City, in het zuiden. Weinig toeristen dus heb je wel iets meer bekijks. De stad leek me ook wel iets veiliger dan Cebu. Recht tegenover het Royal Mandaya hotel heb je Hot Legs, een bikini bar. Leek me wel iets om dat eens te gaan verkennen. Enkel trappen op en dan kom je in een grote ruimte met een podium met een danspaal, iets dat een bar moet voorstellen en ronde oude rode zeteltjes en tafeltjes. Je gaat zitten en de baas komt vragen wat je moet drinken. En plots komen een zestal meiden vanachter een deur binnengestormd die zich allemaal naast jou proberen te nestelen en willen allemaal een ladydrink. Heb ze bijna letterlijk moeten wegslaan, op eentje na. De naam ben ik ook al vergeten maar de looks stonden me wel aan. Petite met een leuk gezichtje. Dus voor haar maar iets besteld. Mijn San Miguel 200 pesos, die van haar 700. Na wat kusjes en gefriemel, stelde ze voor om naar een aparte ruimte te gaan. Koste me dan wel 4 extra ladydrinks. Nu ja, waarom niet. Het is vakantie. Dus wij naar een apart kamertje. Echt afgeleefd, met 2 oude sofaatjes, een tafel en een grote karaoke-machine. Maar daar kwam ik dus niet voor. Dan komt de baas binnen met een emmer met daarin nog 4 flesjes bier voor haar en 4 voor mij. En dan kon dus ook veel meer. Lekker tongzoenen, slipje uit, waarna ik haar overal kon betasten echter zonder vingeren. Dan ritste ze mijn broek open en begon met mijn lul en ballen te spelen. Enkele kusje op mijn eikel, maar geen pijpen. Zo hebben we dan wat zitten spelen tot ze begon te zagen om haar mee te nemen naar mijn hotel. Maar daar had ik echt geen zin meer in. De volgende dag moest ze echter niet werken en wilde dan eventueel wel afspreken voor 4000 pesos. Zo gezegd, zo gedaan.
Dus de volgende avond heb ik haar dan op de hoek van de straat opgewacht en dan naar boven, na registratie. Ook nu kwam alles aan bod, maar eerst begon het spel al in bad. Rimmen geven en krijgen doen ze echt wel allemaal graag. Pijpen deed ze als een wilde furie en neuken als een rodeorijdster. Echt een wilde meid. Heerlijk. En mocht alles in haar mondje deponeren, waarbij ze ook alles doorslikte. Stikkapot was ik, maar voldaan. Ze was de 4000 pesos meer dan waard.
De laatste avond nog wat gaan rondwandelen. Vooral in de buurt van Rizal Street vind je enkele straathoeren en wat luidruchtige ladyboys, maar niet veel soeps. Dus maar vroeg gaan slapen, want ik moest op tijd uit de veren om mijn vlucht te halen.
Wat ik hier vooral miste was de barcultuur zoals in Thailand. En voor mij persoonlijk, zijn de Thaise meiden mooier. Maar ik heb weer wat nieuwe dingen ontdekt en gezien. Of ik terug naar de Filippijnen wil? Ik weet het nog niet.
Ah ja, voor de rokers: koop je sigaretten daar en niet in de taxfree op de luchthaven. 200 sigaretten in officieel verkooppunt: 1050 pesos. In de taxfree in Doha of Dubai het dubbele en hier bij ons nog zoveel meer.