Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet verlegen worden als we naakt zijn is toch wel omdat we wandelaars zijn . Ik moest ooit een knie operatie ondergaan en kwam er een verpleegster ( knap ding )mijn schaamstreek scheren en maar draaien met mijne jongen dat ik op den duur zoiets had van maar gij zijt het er voor aan t doen en dat hij zou gaan groeien maar er gebeurde dus niets geen ongemakkelijk momentje
😅heb ook zoiets meegemaakt bij het steriliseren lag daar en de dokter had 5 staiseres bij ,n ik dacht oei oei maar er gebeurden niks met mijn maatje

😅heb ook zoiets meegemaakt bij het steriliseren lag daar en de dokter had 5 staiseres bij ,n ik dacht oei oei maar er gebeurden niks met mijn maatje
Je maatje was onder de indruk dat zijn levenslijn geknipt werd ;)

;)
Niet verlegen worden als we naakt zijn is toch wel omdat we wandelaars zijn . Ik moest ooit een knie operatie ondergaan en kwam er een verpleegster ( knap ding )mijn schaamstreek scheren en maar draaien met mijne jongen dat ik op den duur zoiets had van maar gij zijt het er voor aan t doen en dat hij zou gaan groeien maar er gebeurde dus niets geen ongemakkelijk momentje

Als er zo gedraaid zou worden met de kleine en er zou niks gebeuren, dàn zou ik me pas ongemakkelijk voelen. Is toch lekker om dan wat te verstijven .... ;)
Ik beschouw dat als een compliment aan de dame ;)

PS heb je trouwens korte bovenbenen? Omdat je schaamstreek geschoren moest worden voor een knie-operatie?

Je maatje was onder de indruk dat zijn levenslijn geknipt werd ;)

;)

Als er zo gedraaid zou worden met de kleine en er zou niks gebeuren, dàn zou ik me pas ongemakkelijk voelen. Is toch lekker om dan wat te verstijven .... ;)
Ik beschouw dat als een compliment aan de dame ;)

PS heb je trouwens korte bovenbenen? Omdat je schaamstreek geschoren moest worden voor een knie-operatie?
dat gaat toch wel onder me too vallen ik denk dat het eerder was we zullen is zien hoe groot is zijn spel is ik vermoed dat dat nu niet meer doen

sommige mannen hebben echt té veel schaamhaar....
Waarschijnlijk als cuck heb jij al heel wat gezien hieromtrent🙈🙈 of is dit ook een afknapper voor Britney en dus een no go? Op de GB's ook zo of zijn de meeste daar gladde jongens?
Nu heb ik toch ook al verschillende foto's zien voorbijkomen waar ook de dames van een ferme bussel haargroei voorzien zijn. Rare daarbij vind ik dan dat het meestal ook nog gaat om supermooie dames met strakke ooglijnen ,lippen gedaan ,nageltjes mooi verzorgd. Dit voelt in mijn gedachtengang volledig tegenovergesteld. Een beetje tapijtje vind ik wel mooi en ook iets uitstralen maar zo´n wildernis. Neen dank je. Ik ga trouwens ook als volledig gladde jongen door het leven. Alles mooi glad inclusief de balzak en bilspleet. Mijn dame is daar steeds lyrisch over hoe proper ik wel ben. Doet ook veel om dat te horen te krijgen.

Waarschijnlijk als cuck heb jij al heel wat gezien hieromtrent🙈🙈 of is dit ook een afknapper voor Britney en dus een no go? Op de GB's ook zo of zijn de meeste daar gladde jongens?
Ik zag al honderden in Britney pompen en inderdaad, veel verschillende modellen. Haar is geen absolute afknapper maar glad is mooier. Zelf is ze ook overal glad.

Terug
Bovenaan Onderaan