Had zoiets ooit bij een inval doktersdame
Zij zo van moet ik toch even alles zien
Ik vrolijk terug, geen probleem voor mij
Zij zo van moet ik toch even alles zien
Ik vrolijk terug, geen probleem voor mij
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenheb ook zoiets meegemaakt bij het steriliseren lag daar en de dokter had 5 staiseres bij ,n ik dacht oei oei maar er gebeurden niks met mijn maatjeNiet verlegen worden als we naakt zijn is toch wel omdat we wandelaars zijn . Ik moest ooit een knie operatie ondergaan en kwam er een verpleegster ( knap ding )mijn schaamstreek scheren en maar draaien met mijne jongen dat ik op den duur zoiets had van maar gij zijt het er voor aan t doen en dat hij zou gaan groeien maar er gebeurde dus niets geen ongemakkelijk momentje
Dan net nog bij het steriliseren...heb ook zoiets meegemaakt bij het steriliseren lag daar en de dokter had 5 staiseres bij ,n ik dacht oei oei maar er gebeurden niks met mijn maatje
Je maatje was onder de indruk dat zijn levenslijn geknipt werdheb ook zoiets meegemaakt bij het steriliseren lag daar en de dokter had 5 staiseres bij ,n ik dacht oei oei maar er gebeurden niks met mijn maatje
Niet verlegen worden als we naakt zijn is toch wel omdat we wandelaars zijn . Ik moest ooit een knie operatie ondergaan en kwam er een verpleegster ( knap ding )mijn schaamstreek scheren en maar draaien met mijne jongen dat ik op den duur zoiets had van maar gij zijt het er voor aan t doen en dat hij zou gaan groeien maar er gebeurde dus niets geen ongemakkelijk momentje