Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet verlegen worden als we naakt zijn is toch wel omdat we wandelaars zijn . Ik moest ooit een knie operatie ondergaan en kwam er een verpleegster ( knap ding )mijn schaamstreek scheren en maar draaien met mijne jongen dat ik op den duur zoiets had van maar gij zijt het er voor aan t doen en dat hij zou gaan groeien maar er gebeurde dus niets geen ongemakkelijk momentje
😅heb ook zoiets meegemaakt bij het steriliseren lag daar en de dokter had 5 staiseres bij ,n ik dacht oei oei maar er gebeurden niks met mijn maatje

😅heb ook zoiets meegemaakt bij het steriliseren lag daar en de dokter had 5 staiseres bij ,n ik dacht oei oei maar er gebeurden niks met mijn maatje
Je maatje was onder de indruk dat zijn levenslijn geknipt werd ;)

;)
Niet verlegen worden als we naakt zijn is toch wel omdat we wandelaars zijn . Ik moest ooit een knie operatie ondergaan en kwam er een verpleegster ( knap ding )mijn schaamstreek scheren en maar draaien met mijne jongen dat ik op den duur zoiets had van maar gij zijt het er voor aan t doen en dat hij zou gaan groeien maar er gebeurde dus niets geen ongemakkelijk momentje

Als er zo gedraaid zou worden met de kleine en er zou niks gebeuren, dàn zou ik me pas ongemakkelijk voelen. Is toch lekker om dan wat te verstijven .... ;)
Ik beschouw dat als een compliment aan de dame ;)

PS heb je trouwens korte bovenbenen? Omdat je schaamstreek geschoren moest worden voor een knie-operatie?

Terug
Bovenaan Onderaan