• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Raarste momenten bij een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een aantal jaren geleden een afspraak gemaakt met een spaanstalige dame (waarschijnlijk via haar operator).
Later kwam het mij beter uit als ik vroeger ging, en ik belde of ik een half uurtje eerder kon komen. Was geen probleem.

Aangekomen met dame naar kamer. Ze sprak uiteraard alleen spaans dus snapte niks van mijn verhaal over eerder tijdstip.
Ze werkte me in een razend tempo af, zodat de latere afspraak (met mij) kon doorgaan. Dacht nog snel een vluggertje ertussendoor te doen.

Kreeg na afloop wat keukenrol aangereikt om schoon te maken, dame kleedde zich aan en vertrok. Daar lig je dan in je blootje op bed. Zoek het verder maar zelf uit...
Hoe je met je eigen afspraak in de wielen kunt rijden.

Later nog een berichtje gekregen waar ik bleef voor de eerstgemaakte afspraak. Moest ik het ook nog gaan uitleggen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat gedaan, was een dame die geen CIM deed, maakte een grapje. Dat grapje was als ik je daarna zoen. Zij zei ja maar dacht een simpel kusje, ik pakte haar vol op de mond en tongde samen voor 20 tot 30 sec. hierna beide mond spoelen. Was niet echt vies, wel geil. Hierna beide flink over gelachen.

Ik zou het met de juiste dame (o.a. haar) zo weer doen.
Precies! Waarom zou je vies zijn van je eigen zaad? Zeg nou zelf!
 
jaren geleden op een thuisadres. Het bed bleek in elkaar gezakt en dus onbruikbaar. Ze ging op bed zitten en het donderde in elkaar.
Staande werd ik gepijpt op een manier dat niet meer is geevenaard.
Er zijn best veel dames die daar geen talent voor hebben. Vaak veel te hard, alsof hij eraf moet en het pijnlijk is.
Omdat ik dat niet lang meer volhield mocht ik ook staande langs achteren en dan tussen haar kadetjes. Zij stond met de handen tegen de muur. Dat duurde dus ook niet lang want wat ze deed weet ik niet maar het voelde goddelijk.
Het half uur werd dus geen half uur en met actie op een goed bed was het ws helemaal hemels geweest.
 
Ooit in de toenmalige plaatselijke club had ik een vreemde ervaring.
Er werd daar veel gezopen en veel klanten kwamen dan ook al dronken binnen.
Gezien het aanbod mss ook wel verstandig.
Door gebrek aan beter in de omgeving was ik er toch een regelmatige bezoeker.
Op een dag ging ik er toch weer eens kijken.
Het was aardig druk aan de bar.
En toen zag ik een poedelnaakte vent op een barkruk zitten.
Een dame in lingerie zat bij hem en trapte hem voortdurend tegen zijn klokkenspel.
Het zal vast een goed betalende klant zijn geweest maar ik vind dit niet kunnen.
Je zou er later nietsvermoedend met je nette kleding op die ranzige kruk gaan zitten...
En in een club wil ik geen vieze oude naakte dikke vent zien zitten op een barkruk.
Ik heb mijn glas snel leeggedronken en ben vertrokken.
 
Via kinky een afspraakje geregeld met een dame die uit mijn dorp kwam. Foto's waren onherkenbaar maar bij binnenkomst dacht ik haar al te herkennen. Af en toe al zien lopen door het centrum.
Blij verrast, omdat het zeker geen lelijke dame is!
Maar wat ik me ook kon herinneren is dat haar vriend, een vrij brede man was uit het midden oosten gebied. Zo'n type waar je liever geen ruzie mee wilt krijgen.. Enfin, na wat gebabbel toch maar even vragen of haar vriend hiervan af wist, waarop ze antwoorde van nee. Maar het was ook inmiddels haar ex geworden. Hoefde me nergens zorgen over te maken.
Zo'n 15 min bezig met elkaar en beide naakt, werd er in ene keihard op haar voordeur gebonkt… En haar naam werd geroepen. Bleek het dus haar boze ex te zijn.. En dan lig je daar, naakt op der bed 😂.. Dame gebaarde naar me dat ik absoluut geen geluid mocht maken, waarop zij naar de voordeur liep, en hem wonder boven wonder met een smoes weg kreeg…
Eerst dacht ik dat dit allemaal een begin van een scam was, maar gelukkig hebben we het kunnen afmaken, netjes afgerekend. En heb haar hierna nog een keer of 10 mee afgesproken 😜. Zonder boze ex aan de deur.
 
Via kinky een afspraakje geregeld met een dame die uit mijn dorp kwam. Foto's waren onherkenbaar maar bij binnenkomst dacht ik haar al te herkennen. Af en toe al zien lopen door het centrum.
Blij verrast, omdat het zeker geen lelijke dame is!
Maar wat ik me ook kon herinneren is dat haar vriend, een vrij brede man was uit het midden oosten gebied. Zo'n type waar je liever geen ruzie mee wilt krijgen.. Enfin, na wat gebabbel toch maar even vragen of haar vriend hiervan af wist, waarop ze antwoorde van nee. Maar het was ook inmiddels haar ex geworden. Hoefde me nergens zorgen over te maken.
Zo'n 15 min bezig met elkaar en beide naakt, werd er in ene keihard op haar voordeur gebonkt… En haar naam werd geroepen. Bleek het dus haar boze ex te zijn.. En dan lig je daar, naakt op der bed 😂.. Dame gebaarde naar me dat ik absoluut geen geluid mocht maken, waarop zij naar de voordeur liep, en hem wonder boven wonder met een smoes weg kreeg…
Eerst dacht ik dat dit allemaal een begin van een scam was, maar gelukkig hebben we het kunnen afmaken, netjes afgerekend. En heb haar hierna nog een keer of 10 mee afgesproken 😜. Zonder boze ex aan de deur.
Mijn zin zou gelijk over zijn geweest. Moet wel een hele goede dvp zijn om dat dan nog terug te krijgen.
 
De meest nijpende situatie heb ik lang geleden gehad op de Wallen. Een tijd dat de politie nogal actief was om illegale prostitutie te voorkomen.

Ik had een dame gekozen en we waren net uit de kleren. Ik had een uurtje geboekt en na mij kwam een man voor een vluggertje met een andere dame.
De vraag was om 1 kamertje op te schuiven omdat zij anders door onze ruimte moesten lopen en wij misschien net met de daad bezig waren als zij alweer klaar waren. Krappe bende daar op de Wallen. Dat deden we en ik liet mijn kleren in de kamer liggen van de andere dame met haar klant. Een man die echt een slag kleiner was dan ik.

Ik was net bij de dame binnen gedrongen toen er ineens een hoop kabaal was. POLITIE! De andere klant schrok zich kapot trok mijn kleren aan en was verdwenen. Daar stond ik met zijn kleding dat veel te klein was. Zelfs zijn onderbroek kreeg ik met geen mogelijkheid aan.

Ik vertelde de politie dat ik ff niet wist hoe ik dit thuis allemaal moest uitleggen. Welke smoes kun je nu verzinnen waardoor je naakt thuis komt of in veel te kleine kleding van een andere man?

De dames waren gelukkig legaal aan het werk en de politie is vervolgens die man gaan opsporen. Na 2 uur kwam de man weer langs om van kleding te wisselen.
Geweldig😂
 
Dvp bleef naar haar mobiel kijken en stuurde telkens berichten tijdens het neuken. Plotseling zei ze dat ze iets moet geven aan iemand die straks langs komt, en dat we snel moeten zijn.
Ik was maar ongeveer 5min binnen.... Totaal had ik dus een half uur betaald voor 10min neuken en was niet eens klaargekomen.

Zij zei telkens sorry, volgende keer gebeurt het niet meer.... Mja laat maar.
 
Liep afgelopen week een rondje langs de Oude Nieuwstraat in Amsterdam en er stond een jong ventje vervelend te doen bij een latina met grote siliconen borsten.

Ik liep eerst door, maar zat mij toch niet lekker dus ik weer terug.
Stond hij te spugen tegen het raam aan en rare bewegingen te maken tegen de dame.

Dus ik ga keurig het gesprek aan hij drupt af. Ben 2.04 meter groot en ongeveer 135 kilo; dat helpt vaak bij een lastig gesprek..;)

Dame natuurlijk erg blij en gezellig wat gedronken samen in een kroegje🙏🏻❤️
 
Liep afgelopen week een rondje langs de Oude Nieuwstraat in Amsterdam en er stond een jong ventje vervelend te doen bij een latina met grote siliconen borsten.

Ik liep eerst door, maar zat mij toch niet lekker dus ik weer terug.
Stond hij te spugen tegen het raam aan en rare bewegingen te maken tegen de dame.

Dus ik ga keurig het gesprek aan hij drupt af. Ben 2.04 meter groot en ongeveer 135 kilo; dat helpt vaak bij een lastig gesprek..;)

Dame natuurlijk erg blij en gezellig wat gedronken samen in een kroegje🙏🏻❤️
En je mocht niet even achter de gordijntjes komen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan