Praat ons even bij; is dat haar lief?Het is Sociaal Incapable Michiel gelukt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPraat ons even bij; is dat haar lief?Het is Sociaal Incapable Michiel gelukt
Cartoon figuur uit een TV Programma.Praat ons even bij; is dat haar lief?
Misschien niet raar, maar wel waar:
Ooit met een Spaans-Belgische in missio aan het wippen. Niet dat het zo geweldig was, maar schijnbaar was de druk toch hoog. Ik vroeg of ik over haar heen mocht spuiten en dat mocht. Dus ik trek mijn pik er uit, haal het condoom er af en binnen een paar rukken spoot ik een hele grote straal, vanaf haar kutje tot..... in haar haren. Ze werd me toch een partijtje kwaad! Ik heb mijn excuses aangeboden en zo snel als mogelijk naar buiten.
Dat heb ik een keer meegemaakt. Lag ik in 69 met een dame die opeens ongesteld werd. Ik was haar op dat moment net even aan het vingeren en zag opeens bloed aan mijn vinger. Na wat wassen en het inbrengen (door haar zelf) van een menstruatie sponsje zijn we terug het bed in gedoken, maar het bleef een wat ongemakkelijke date.
Ik heb iets soortgelijks met haar meegemaakt. Was in de Barndsteeg op de Amsterdamse Wallen. Inderdaad chaotisch erg gehaast. Het enige geile was dat ze er vreselijk hoerig uitzag en enorm ordinair deed. Ik heb ook geen seconde het idee gehad dat ze iets van het bezoek probeerde te maken. Het enige dat door haar hoofd spookte was waarschijnlijk hoe ze zo snel mogelijk mijn 50 Euro kon cashen.Ik ben jaren geleden bij Kelly (van Big Brother) geweest. Ze ontving toen nog op de wallen in Amsterdam ,weet niet of dat nog steeds zo is. Eenmaal binnen moest ik haar volgen naar een kamer boven.
Kan me nog herinneren dat de sexpartij allemaal heel chaotisch was en niet perse goed maar op een gegeven moment werd ze geroepen vanaf buiten beneden.
Toen ze opstond en het luikje en het raam open deed om te antwoorden ben ik achter haar gaan staan en heb ik haar geneukt terwijl ze een gesprek probeerde te voeren met een vriendin beneden op de straat.
Vanaf beneden werd gevraagd wat ze allemaal aan het doen was en ze schreeuwde keihard door de straat "Ik word geneukt!"
Haha, dit maakte me zo geil dat ik hard doorstootte en ze geen goed gesprek meer kon voeren. Daarna kwam ik klaar terwijl ze nog half naar buiten hing.
heel herkenbaar dat gehaast ben der ook vaak nu geweest. En komt inderdaad chaotisch over. Toch kan ze lekker pijpen zonder condoom. En lekker je lul zonder rubber erin voelt ook lekker aan als ze niet veel glijmiddel gebruikt. De laaste keer deed ze zo geil dat ze op der spiegel spuugde tijdens doggystyle. en met missio steeds gore taal en tijdens tongen spuugde ze me in me mond dat was erg geil.Ik heb iets soortgelijks met haar meegemaakt. Was in de Barndsteeg op de Amsterdamse Wallen. Inderdaad chaotisch erg gehaast. Het enige geile was dat ze er vreselijk hoerig uitzag en enorm ordinair deed. Ik heb ook geen seconde het idee gehad dat ze iets van het bezoek probeerde te maken. Het enige dat door haar hoofd spookte was waarschijnlijk hoe ze zo snel mogelijk mijn 50 Euro kon cashen.
Op het moment dat we zouden wisselen van pijpen naar neuken (was het eigenlijk al zat maar wilde dat toch nog wel ervaren) werd ze geroepen vanaf de straat. Staat op, hangt half uit het raampje en roept heel hard: "Ik kan nu even niet open doen, ligt hier een klant met een harde pik die me eerst nog gaat neuken!"
Vaak hardnekkige vlekkenNou, niets meer zichtbaar?! Dat geloof ik niet. Spuit je zaad maar eens op een laken of op de keukentafel. Het gevolg is volgens mij vlekken.
apart verhaalIk liep in de Geleenstraat,...1995/96.
Het was rond 14:00 .
Ik liep in de passage en er ging een gordijn open.
Een top beauty dus Ik dacht,...nooit gezien.
Ze chiegelde terwijl Ik sprak.
Ik naar binnen en bleek ik haar eerste klant ooit.
Pijpen Zonder cim was afgesproken.
Ze bleek 20 jaar trouwens.
Ze deed echt haar best maar na 10 minuten zei ze nog nooit cim te hebben gedaan.
Ze durfde t niet meer.
Toen zei ze,... wat nu?
Ik zei,...dan maar neuken?
Dus gewoon missio,.....ff keihard,...
Kwamen gewoon tegelijk klaar,...wauw.
Daarna Klede zij zich aan.
Ze wilde niet verder.
T was niks voor haar.
Ze vond het wel lekker maar kon het niet meer.
Nou komt T,...
Jaar of 10 later( bij mijn sportclub) zie Ik haar met een man en 2 jongens langs de lijn staan.
Nog steeds zo mooi.
Ze zag mij niet maar Ik was blij,....die man was getint en die 2 Jongens ook..
Ik had haar namelijk Zc geneukt
Echt? Wat gaafIk liep in de Geleenstraat,...1995/96.
Het was rond 14:00 .
Ik liep in de passage en er ging een gordijn open.
Een top beauty dus Ik dacht,...nooit gezien.
Ze chiegelde terwijl Ik sprak.
Ik naar binnen en bleek ik haar eerste klant ooit.
Pijpen Zonder cim was afgesproken.
Ze bleek 20 jaar trouwens.
Ze deed echt haar best maar na 10 minuten zei ze nog nooit cim te hebben gedaan.
Ze durfde t niet meer.
Toen zei ze,... wat nu?
Ik zei,...dan maar neuken?
Dus gewoon missio,.....ff keihard,...
Kwamen gewoon tegelijk klaar,...wauw.
Daarna Klede zij zich aan.
Ze wilde niet verder.
T was niks voor haar.
Ze vond het wel lekker maar kon het niet meer.
Nou komt T,...
Jaar of 10 later( bij mijn sportclub) zie Ik haar met een man en 2 jongens langs de lijn staan.
Nog steeds zo mooi.
Ze zag mij niet maar Ik was blij,....die man was getint en die 2 Jongens ook..
Ik had haar namelijk Zc geneukt
Ik ?[..] Na een date was zij aan het douchen en had ik de tv aangezet waarop een bekende tv-kok iets aan het koken was. Zij kwam de kamer binnen en riep heel spontaan "Oh that's one of my clients". De naam ga ik niet geven, maar ik kon mijn lach echt niet inhouden
Oh hey Piet Huysentruyt.
apart verhaal
Lang geleden maar nooit vergetenEcht? Wat gaaf
Jawel ! doe het dan met je mobiel of toetsenbord en maak er een "betrouwbaar" verhaal vanLang geleden maar nooit vergeten
Vroeger had een maat van mij 1 pandje met 2 Kamers In de Poeldijksestraat.
Heb daar dingen meegemaakt,....Met geen pen te beschrijven
Ok,...binnenkort,.....Jawel ! doe het dan met je mobiel of toetsenbord en maak er een "betrouwbaar" verhaal van