Priveontvangst versus privehuis, ik kap ermee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn vaste prive-ontvangst dame is goedkoper dan mijn vaste privehuis dame. Eur 150 / u vs Eur 190 / u voor 1 uur met pzc, intiem met. En mijn prive-ontvangst dame is geen klokkijkster, dus dat wordt meestal 1,5 uur.

Bij een massage is het nou juist de bedoeling dat door het masseren de spanning wordt opgebouwd en het trekken enkel bedoeld is om het af te maken. Als je meer aandacht voor je pik wilt, moet je een lingam massage nemen.
Ja ALS het een LINGAM is wel, maar ik heb het over dames die de prijzen vragen non lingam. Ik snap echt wel wat een lingam is, ik ken adresjes die het gewoon extra goed meenemen voor zelfde prijs.

Na van de week wederom een tegenvallende date(understatement) denk ik dat ik ook het prive ontvangst gebeuren maar ga laten voor wat het is.

Een Nederlandse dame benaderde mij en gaf aan dat sex tegen betaling een fantasie voor haar was en dat ze dit nog nooit gedaan had. Stuurde mij een paar waanzinnig mooie foto's waar mijn hart sneller van ging kloppen. Echt een uitzonderlijk mooie redhead.

Na een aantal dagen chatten en voorpret was het moment van de afspraak daar, ik kom aan bij haar huis en mevrouw doet deur open...ik kon zien dat het de dame van de foto's was alleen waren dit wel foto's van zeker 15/20 jaar geleden en ook minimaal 30 kilo geleden.

Waarom doen vrouwen dit? Het is niet alsof ik niet kan zien dat jouw foto's totaal niet kloppen, je weet toch dat ik er achter ga komen dat hetgeen jij mij stuurde totaal niet klopt met de realiteit?

Na van de week wederom een tegenvallende date(understatement) denk ik dat ik ook het prive ontvangst gebeuren maar ga laten voor wat het is.

Een Nederlandse dame benaderde mij en gaf aan dat sex tegen betaling een fantasie voor haar was en dat ze dit nog nooit gedaan had. Stuurde mij een paar waanzinnig mooie foto's waar mijn hart sneller van ging kloppen. Echt een uitzonderlijk mooie redhead.

Na een aantal dagen chatten en voorpret was het moment van de afspraak daar, ik kom aan bij haar huis en mevrouw doet deur open...ik kon zien dat het de dame van de foto's was alleen waren dit wel foto's van zeker 15/20 jaar geleden en ook minimaal 30 kilo geleden.

Waarom doen vrouwen dit? Het is niet alsof ik niet kan zien dat jouw foto's totaal niet kloppen, je weet toch dat ik er achter ga komen dat hetgeen jij mij stuurde totaal niet klopt met de realiteit?
Dat is vrij simpel te verklaren. De meeste mannen denken met hun pik. Ze gaan geil naar zo'n date en als het dan toch tegenvalt, zullen de meesten toch zwichten. Dat is gewoon een verdienmodel.

wat soms nog frustrerend is.is dat een privehuis dames op de agenda zet die bij aankomst 'ineens' ziek zijn of zichzelf afmelden..
sorry ,die en die is er niet...maar 2 andere dames wel...
juist types waar je niks mee hebt..
dekken ze zich op hun site nog in ook met het argument dat dat altijd kan voorkomen..
het is me nu al een paar keer gebeurd inmiddels..de eerste paar keer ging ik daarbinnen voor wat anders..
de laatste 2x ben ik hem gepeerd..ze zoeken het maar uit..
zelfs al een keer gehad dat ik een dame gereserveerd had..bevestiging gehad dat ze er was..
gaat er net voor me een vent naar binnen....en die zag ik dus niet meer toen ik 2 minuten later in de bar binnen stond..
even er vanuitgaand dat hij niet in de lucht was opgelost..was hij dus aan 'mijn' dame begonnen..
want die was volgens de gastvrouw neeeeeeeet ziek naar huis gegaan..
toen ik de gastvrouw confronteerde met 'waar is die vent gebleven net voor mij'..
wist ze niks zinnigs te zeggen als 'wil je wachten.met een pilsje?, die en die komt over 10 minuten'...
yeah right...ten eerste drink ik niet,,al helemaal niet om 12.00u..en voor die ander kwam ik sowieso niet..
ben weggegaan en denk ook niet dat ik nog terug ga..dat is de pest eigenlijk dat de gastheer/vrouw zoiets regelt..de dame zelf weet waarschijnlijk van niks verder..

Afgelopen weekend nog gehad bij het bekende privehuis in Amersfoort. Zaterdagavond nog contact via de app met de dame zelf of ze zondag werkte. Ja ik ben er en al via de gastvrouw een afspraak gemaakt. Zondag stond de dame gewoon op de agenda maar daar aangekomen was de dame helemaal niet aanwezig

Dat is nog beter, maar als je voor het eerst een bepaald huis bezoekt heb je dat voordeel -helaas- nog niet.
doen de meesten ook niet zomaar..
heb dat wel eens heel netjes gevraagd ,mochten ze van de gastvrouw ook niet..
stel dat ze daar voor getekend hadden en iemand gaat dan hier schrijven dat hij ze elders ontmoet had...dan ist gelijk kermis
voor 1 of 2 had ik dan nog wel ergens een hotelkamer willen regelen,,
maar dat feest ging niet door..

wat soms nog frustrerend is.is dat een privehuis dames op de agenda zet die bij aankomst 'ineens' ziek zijn of zichzelf afmelden..
sorry ,die en die is er niet...maar 2 andere dames wel...
juist types waar je niks mee hebt..
dekken ze zich op hun site nog in ook met het argument dat dat altijd kan voorkomen..
het is me nu al een paar keer gebeurd inmiddels..de eerste paar keer ging ik daarbinnen voor wat anders..
de laatste 2x ben ik hem gepeerd..ze zoeken het maar uit..
zelfs al een keer gehad dat ik een dame gereserveerd had..bevestiging gehad dat ze er was..
gaat er net voor me een vent naar binnen....en die zag ik dus niet meer toen ik 2 minuten later in de bar binnen stond..
even er vanuitgaand dat hij niet in de lucht was opgelost..was hij dus aan 'mijn' dame begonnen..
want die was volgens de gastvrouw neeeeeeeet ziek naar huis gegaan..
toen ik de gastvrouw confronteerde met 'waar is die vent gebleven net voor mij'..
wist ze niks zinnigs te zeggen als 'wil je wachten.met een pilsje?, die en die komt over 10 minuten'...
yeah right...ten eerste drink ik niet,,al helemaal niet om 12.00u..en voor die ander kwam ik sowieso niet..
ben weggegaan en denk ook niet dat ik nog terug ga..dat is de pest eigenlijk dat de gastheer/vrouw zoiets regelt..de dame zelf weet waarschijnlijk van niks verder..
Ze zijn dus niets anders dan die foute bookers in het thuis ontvangst circuit. Jammer dat soort praktijken, juist omdat je van het vergunde circuit beter zou verwachten.

Ze zijn dus niets anders dan die foute bookers in het thuis ontvangst circuit. Jammer dat soort praktijken, juist omdat je van het vergunde circuit beter zou verwachten.
Apart, ik heb nog nooit contact gehad met een booker bij prive-ontvangst of privehuis. Altijd direct met de dame zelf. Enige privehuis waar ik tot nu toe trouwens geweest ben is Lovehotel Eindhoven en ook maar bij 1 dame, die ik via SJ gevonden heb.

Enige negatieve ervaring die ik heb met indirecte reservering is bij massagesalons. Bij binnenkomst melden dat je een afspraak hebben met een dame en dan vragen voor welke massage en voor hoe lang, terwijl ik dat bij de reservering heb doorgegeven...

Apart, ik heb nog nooit contact gehad met een booker bij prive-ontvangst of privehuis. Altijd direct met de dame zelf.
Ik ben in Den Haag, Tilburg en Apeldoorn geweest en daar is toch altijd een madam die de inkomende gesprekken beantwoordt.
Nu zou je kunnen twisten over het feit of je haar in een dergelijk geval als booker mag omschrijven..

Laatst bewerkt:
Het nadeel is dat Zeeuws-Vlaanderen al niet per trein bereikbaar is (alleen verderop bij Sas van Gent en Terneuzen worden goederen vervoerd) dus dat maakt dat een reis daar naartoe op een andere manier moet.

Terug
Bovenaan Onderaan