Priveontvangst versus privehuis, ik kap ermee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn vaste prive-ontvangst dame is goedkoper dan mijn vaste privehuis dame. Eur 150 / u vs Eur 190 / u voor 1 uur met pzc, intiem met. En mijn prive-ontvangst dame is geen klokkijkster, dus dat wordt meestal 1,5 uur.

Bij een massage is het nou juist de bedoeling dat door het masseren de spanning wordt opgebouwd en het trekken enkel bedoeld is om het af te maken. Als je meer aandacht voor je pik wilt, moet je een lingam massage nemen.
Ja ALS het een LINGAM is wel, maar ik heb het over dames die de prijzen vragen non lingam. Ik snap echt wel wat een lingam is, ik ken adresjes die het gewoon extra goed meenemen voor zelfde prijs.

Na van de week wederom een tegenvallende date(understatement) denk ik dat ik ook het prive ontvangst gebeuren maar ga laten voor wat het is.

Een Nederlandse dame benaderde mij en gaf aan dat sex tegen betaling een fantasie voor haar was en dat ze dit nog nooit gedaan had. Stuurde mij een paar waanzinnig mooie foto's waar mijn hart sneller van ging kloppen. Echt een uitzonderlijk mooie redhead.

Na een aantal dagen chatten en voorpret was het moment van de afspraak daar, ik kom aan bij haar huis en mevrouw doet deur open...ik kon zien dat het de dame van de foto's was alleen waren dit wel foto's van zeker 15/20 jaar geleden en ook minimaal 30 kilo geleden.

Waarom doen vrouwen dit? Het is niet alsof ik niet kan zien dat jouw foto's totaal niet kloppen, je weet toch dat ik er achter ga komen dat hetgeen jij mij stuurde totaal niet klopt met de realiteit?

Na van de week wederom een tegenvallende date(understatement) denk ik dat ik ook het prive ontvangst gebeuren maar ga laten voor wat het is.

Een Nederlandse dame benaderde mij en gaf aan dat sex tegen betaling een fantasie voor haar was en dat ze dit nog nooit gedaan had. Stuurde mij een paar waanzinnig mooie foto's waar mijn hart sneller van ging kloppen. Echt een uitzonderlijk mooie redhead.

Na een aantal dagen chatten en voorpret was het moment van de afspraak daar, ik kom aan bij haar huis en mevrouw doet deur open...ik kon zien dat het de dame van de foto's was alleen waren dit wel foto's van zeker 15/20 jaar geleden en ook minimaal 30 kilo geleden.

Waarom doen vrouwen dit? Het is niet alsof ik niet kan zien dat jouw foto's totaal niet kloppen, je weet toch dat ik er achter ga komen dat hetgeen jij mij stuurde totaal niet klopt met de realiteit?
Dat is vrij simpel te verklaren. De meeste mannen denken met hun pik. Ze gaan geil naar zo'n date en als het dan toch tegenvalt, zullen de meesten toch zwichten. Dat is gewoon een verdienmodel.

Terug
Bovenaan Onderaan