wat soms nog frustrerend is.is dat een privehuis dames op de agenda zet die bij aankomst 'ineens' ziek zijn of zichzelf afmelden..
sorry ,die en die is er niet...maar 2 andere dames wel...
juist types waar je niks mee hebt..
dekken ze zich op hun site nog in ook met het argument dat dat altijd kan voorkomen..
het is me nu al een paar keer gebeurd inmiddels..de eerste paar keer ging ik daarbinnen voor wat anders..
de laatste 2x ben ik hem gepeerd..ze zoeken het maar uit..
zelfs al een keer gehad dat ik een dame gereserveerd had..bevestiging gehad dat ze er was..
gaat er net voor me een vent naar binnen....en die zag ik dus niet meer toen ik 2 minuten later in de bar binnen stond..
even er vanuitgaand dat hij niet in de lucht was opgelost..was hij dus aan 'mijn' dame begonnen..
want die was volgens de gastvrouw neeeeeeeet ziek naar huis gegaan..
toen ik de gastvrouw confronteerde met 'waar is die vent gebleven net voor mij'..
wist ze niks zinnigs te zeggen als 'wil je wachten.met een pilsje?, die en die komt over 10 minuten'...
yeah right...ten eerste drink ik niet,,al helemaal niet om 12.00u..en voor die ander kwam ik sowieso niet..
ben weggegaan en denk ook niet dat ik nog terug ga..dat is de pest eigenlijk dat de gastheer/vrouw zoiets regelt..de dame zelf weet waarschijnlijk van niks verder..